Andii2k7 Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Skrevet Mai 6, 2010 GeirAndre : janei tror jeg var litt heldig sånn egentlig .. men grunnen til at ikke alt gikk til helvette var vell fordi jeg har "tykkere" toppakning for lavere komp, så der er vell litt mer klaring i toppen en vanlig kjedelig for deg da ! .. tror jeg hadde blitt ganske så trist om det hadde skjedd meg .. da tror jeg at jeg hadde trilla bilen på sjø .. hehe .. ja, heretter skal alle skruer strammes med loctite !
Andii2k7 Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Skrevet Mai 6, 2010 JanSindre: bilen er fortsatt til salgs ja ! .. men må såklart fikse den først .. har ikke fått tid til å skru mer denne uka .. så skal prøve å få gjort en del i morga kveld etter jobb .. aner ikke om den er solgt til når du kommer hjem, var meningen at 2 stk skulle komme å se på den i helga .. men det er ikke noe vits i det om den ikke er ferdig
JanSindre Skrevet Mai 6, 2010 Skrevet Mai 6, 2010 bere ta dej god tida me å fikse den, ekje heime før den 26. mai hadde vært gøy om du fortsatt har den når e kommer hjem, kunna tenkt me å kikka på den. men kor holdbar bunndelen egentlig e da?
Andii2k7 Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Skrevet Mai 7, 2010 hehe joda, bare å kontakte meg når du kommer hjem det bunndelen skal holde fint med oppsettet jeg kjører med
JanSindre Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 e ikkje inntrsiert i å gjør en "deal" da? avtale en pris for å holde på bilen til e kommer hjem? fikk utrolig lyst på den, å du har vel ingenting i mot att den e i nærområdet heller så du får sett den av og til, har vel blitt glad i den sia du he brukt så mykje tid å energi på den
Andii2k7 Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Skrevet Mai 7, 2010 JanSindre : joda, en deal er såklart mulig .. men da må vi nesten prates skikkelig .. janei at den da blir i ålesund området er ikke feil heller .. kan jeg kansje få sitte på av og til .. men om du vill lage en "deal" eller noe sånt så kan du ringe meg på 45254940 . men det kommer da såklart ann på hva du byr å hva de andre jeg har på telefonen som er interissert i bilen byr
JanSindre Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 haha, kanskje du får sitte på ja skal sjå om ej får ringt dej i morga engang vist d passa da? e d mange som e inntrisert da? å e der nokken bud?
Andii2k7 Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Skrevet Mai 8, 2010 JanSindre : hehe .. tjaa, skulle egentlig komme 2 stk å se på bilen idag .. men jeg måtte jobbe denne helga så jeg rekker ikke å få ferdig bilen .. og ellers så er jo det en go del folk som har ringt å sagt at dem er interissert .. noen konkrete bud er der vell ikke ennå
JanSindre Skrevet Mai 8, 2010 Skrevet Mai 8, 2010 klarte ikkje å laste opp youtube her ombord, dritt nett men fant dej på facebook da tenke mej att du hadde lagt ut nokke der. å du hadde jo d da, å bilen virka no litt små kvass den fikk mer lyst på den etter ej såg filmen. men ej kan ringe dej i 8 halv 9 tida vist d passa da?
Tiseth! Skrevet Mai 8, 2010 Skrevet Mai 8, 2010 Veldig gjennomført prosjekt! har lest gjennom alle 74 sidene nå ;o det beste du noen gang har gjort er å bytte de baklyktene, unnskyld meg men de du hadde først er rett og slett fæle ellers veldig fin og rå bil
Andii2k7 Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Skrevet Mai 9, 2010 JanSindre : ringte du meg igår eller ? .. var drita full på hyttetur .. så jeg husker ikke om du har ringt eller ikke .. heheh .. Tiseth! : imponert av at du gadd det ! .. janei er enig i at de gamle baklyktene var fæle
JanSindre Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 hehe, nei ringte ikkje du svarte ikkje så ej regna me att d va nokke sånt på fære men kor tid d passa att ej ringe da? e på sjøen me en kjenning av dej forresten, frank alfred
Andii2k7 Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Skrevet Mai 10, 2010 JanSindre: hehe, janei var på jobb og så overtalte noen kompisser meg til å bli med på hyttetur på kvelden .. ehm, du kan helt sikkert ringe idag etter hall 4 en gang .. såpass ? .. må helse da !
Andii2k7 Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Skrevet Mai 11, 2010 JanSindre : bare ring når det passer deg du .. er oppi garasja å skrur nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå