Andii2k7 Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 takker folkens ! men jeg ble nokk lei av denne bilen til slutt jah .. har ikke peiling på hvordan det går med denne nå .. men har nå kjøpt meg en E28 som jeg vurderer å lage tråd av! .. om det ikke blir bare en vinterbil
|Ole| Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Eg kan fortelle deg att etter han som handla av deg har solgt den videre, neste eiger har nettop bytta den vekk i ein E39 etter att han nesten ikkje har kjørt den... Eg trur denne kjem til å forfalle om ikkje eigern av den no selger den videre igjen
Andii2k7 Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 Eg kan fortelle deg att etter han som handla av deg har solgt den videre, neste eiger har nettop bytta den vekk i ein E39 etter att han nesten ikkje har kjørt den...Eg trur denne kjem til å forfalle om ikkje eigern av den no selger den videre igjen aha.. janei synes at eg såg et glimt av den på autodb her en dag.. frykter nok at denne kommer til å forfalle ja .. frister litt å kjøpe den tilbake .. men med alle usakelige feila som dukka opp så frister det litt mindre ..
|Ole| Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Mykje feil blei fiksa av han som har hatt den no, eg trur det hadde komt seg med små forandringer. Lurte litt på den sjølv også men har nokk med det eg har, ellers så er jo bilen meget enkel å kjøyre osv da BTW så knakk faktisk eine fjørbeinet framme under kjøring
Andii2k7 Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 Mykje feil blei fiksa av han som har hatt den no, eg trur det hadde komt seg med små forandringer.Lurte litt på den sjølv også men har nokk med det eg har, ellers så er jo bilen meget enkel å kjøyre osv da BTW så knakk faktisk eine fjørbeinet framme under kjøring det kan hende hehe, ja eg hørte at det tok kveld
e30powah Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 bilen blei aldri byttet i en e39 pga han ikke var seriøs, så bilen er til salgs om du veit om noen som er intressert ryker nå for 20k
karl-p Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 holder på og bygge egen turbo e30 nå lest gjennom hele prosjektet nå tok noen timer:P er innponert av alt:P mye jeg skal prøve lik:) men hvor ble bensintrykksregulatoren kjøpt? er det en som gir mer ved trykk? det som kalles progresiv kansje? og jeg er enda på beggynnerstadiet med spørsmålet, om jeg skal ha LMM trykk eller suge side:P virket ikke som det fantes noe orntlig svar på dette? bruker lmm å dyser fra 535. begynner etter all denne lesingen og lure på om at dette ikke funker noe bra? har den på sugesiden nå,¨å motor og alt starter men går ikke noe serlig bra, skal justere tenningen selv, siden jeg har fordeler systemet. på siden, dvs hele tenningsystemet fra en b20 preface
Andii2k7 Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Skrevet Mai 5, 2012 holder på og bygge egen turbo e30 nålest gjennom hele prosjektet nå tok noen timer:P er innponert av alt:P mye jeg skal prøve lik:) men hvor ble bensintrykksregulatoren kjøpt? er det en som gir mer ved trykk? det som kalles progresiv kansje? og jeg er enda på beggynnerstadiet med spørsmålet, om jeg skal ha LMM trykk eller suge side:P virket ikke som det fantes noe orntlig svar på dette? bruker lmm å dyser fra 535. begynner etter all denne lesingen og lure på om at dette ikke funker noe bra? har den på sugesiden nå,¨å motor og alt starter men går ikke noe serlig bra, skal justere tenningen selv, siden jeg har fordeler systemet. på siden, dvs hele tenningsystemet fra en b20 preface den får du kjøpe overalt .. den chrome jeg brukte en gang koster vell 10 dollar på ebay .. kjør med LMM på trykkside du .. det funker bra for noen og ikke bra for andre med slik oppsett .. kommer mye an på bygget og chippen .. for min del på dette prosjektet funka det dårlig .. jeg vill uansett anbefale datasprut .. da det er MYE bedre på ALLE måter ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå