Gå til innhold

BMW M535i E28 turbo prosjekt selges/byttes med tungt hjerte

ThErEx
 Share

Anbefalte innlegg

Må desverre selge min E28 pga pengene ikke står til. Vil heller selge den til noen som kan fulføre det siste lille som er igjen. Det som er igjen av prosjektet er å få tak i turbo manifoil,ledningsnett og frontfanger. Ellers så er resten kjøpt inn. Denne har stått inne i lengere tid men tokk den fram for og prøve og gjøre den ferdig men pengene står ikke til og regningene renner inn. Så håper noen vil ha dettet vidunderet av den bil. Følger med 3 sett med dekk og felger også.

Det som har blitt kosta på er:

Lakk og rust fjerning og div sparkeling(20 000kr)

Turbo sett(12 000)

Data Sprut (11 000)

Bremser foran, 330mm skiver med 6pott kalipere( 11 000)

Bremser bak E34 M5 slissa skiver med red stuff klosser(5000)

Dekk og felger 3 sett (4000-4000-6000)

Ny frontrute(1500)

Alt av pakninger,kjede og lagere i motoren(alt for mye)

Kamsett(2400)

Har brukt ca 60-70 000kr på denne etter at jeg kjøpte bilen

denne bilen har mye fete deler. Se prosjekt loggen for biler og sånn av bilen. Er den noe dere lurer på er det bare og spørre.

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... sc&start=0

Ser helst at det kan komme no bud. Jeg taper masse penger på denne bilen aliekvell. Har vell gåt 120-130 000 ut av lomma mi til denne

PS: Bilen har fått et par små skjønhetsfeil etter all dyttingen. Men lakkereren har tilbud seg å lakere den på nytt. Så den som kjøper den kan velge om han vil gjøre den ferdig og så komme hitt å lakere den på nytt eller om jeg tar den til lakkering først. Det er kjøperens eget valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trur jeg kan spore opp en del kviteringer ja. Meste parten er enten kjøpt av privar personer eller så har jeg kjøpt dte igneom firma for og få det billigere. Men prisene jeg har skrivi opp er det jeg har betalt. skal dette handles inn på vanlig måte må man legge på mumsen.. Men kviteringer kan finnes frem ja.. Hadde ivertfall tenkt meg 70-80 000 for den.. taper penger gjør jeg uansett. bare banken blir fornøyd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er bygget om fra 518ia i 87 så er drit billig og forsikere

er den godkjent ombygget? ok ikke så blir det drit dyrt om det skjer en ulykke med denne bilen...

samt du vil så ett problem på neste eu kontroll..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er bygget om fra 518ia i 87 så er drit billig og forsikere

er den godkjent ombygget? ok ikke så blir det drit dyrt om det skjer en ulykke med denne bilen...

samt du vil så ett problem på neste eu kontroll..

Selvfølgelig er den godkjent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...