Gå til innhold

SOLGT: 1990 325ix Touring (E30) SOLGT!

cmn
 Share

Anbefalte innlegg

1990 E30 325ix Touring selges. Bilen er Diamantschwarz metallic, og har 16" alu både sommer og vinter, med bra dekk. To av sommerdekkene er nye, og resten av dekkene (både sommer og vinter) er brukt en liten sesong. Bilen har mye utstyr, som M-tech 2 sportsratt, M-tech gulvmatter, innvendig speil med kartlys, sportsseter i skinn med varme, stor kjørecomputer, elektriske ruter foran og bak, aircondition, elektrisk soltak, Alpine cd-spiller, originalt verktøysett, 4x nakkestøtter, oppvarmede spylerdyser, oppvarmede speil og farget glass. Har også gummimatte til bagasjerommet. Setene er i veldig god stand! Nye tåkelys og sorte Hella DE-lykter (linselys). Av endringer/utstyr utvendig har den iS-leppe, sorte Hella DE-lykter (linselys), sotede blinklys foran og på framskjermer samt røde og sorte baklys. Nylig byttet begge tårnlager bak. De originale frontlyktene følger også med om ønskelig. God bil med veldig god fremkommelighet! Bilen er passet godt på og i veldig god stand!

Pris: 45 000kr

Ta kontakt på mail, pm eller tlf.

Mail: cmnyen@gmail.com

Tlf: 97789356

DSC_0237mini.jpg

DSC_0240mini.jpg

DSC_0252mini.jpg

HPIM1468mini.jpg

CIMG2985mini.jpg

CIMG2986mini.jpg

CIMG2990mini.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har gått 269 000km (268xxx). Det er dessverre ikke servicehefte på bilen, men det er byttet olje på motor og drivverk i høst. Motor tikker ikke mye.

Av reparasjoner er begge bremsecalipperne bak byttet med nyoverhalte calippere fra Koed, da den ene satte seg fast for noen måneder siden. Kjøpte også nye frontlykter, da jeg synes nærlyset var litt dårlig på de originale. Tåkelyktene er også nye. :) Jeg byttet også tårnlager bak for ca to uker siden.

Vil ikke si det er noe spesielt med rust på bilen. Legger enkelt og greit ut bilde her, så er det mye enklere å se. Er selvfølgelig bare å komme å se på bilen for den som ønsker det :)

Takluke:

CIMG2993.jpg

Høyre bakskjerm:

CIMG2994.jpg

Ved høyre baklys:

CIMG2996.jpg

Kant på bakluke:

CIMG2995.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ikke noe mer historikk på bilen... Bilen er førstegangsregistrert i Norge 17/12-1996. Ingen skader som jeg vet om i allefall. Jeg kjøpte bilen i september 2008, og selger den fordi jeg har to biler og for øyeblikket er uten jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EU ok når?

05-09-2008

eu ok til 30-06-2010

Oisann, hadde klart å overse det innlegget!... Takk for hjelpa ;) Angående skader som det ble spurt om her så er dette bilder av det som er:

Venstre bakdør:

CIMG3001.jpg

Høyre bakdør:

CIMG3003.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...