Gå til innhold

Verksteder i Sverige, innen rimelig distanse fra Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen et bra verksted å anbefale i Sverige? Jeg bor i Oslo, og gidder ikke kjøre til for eksempel Malmö for å fikse ABS-sensor og bytte fjærer, samt ta oljeservice. Har tittet litt på Autowåx i Karlstad..bra saker? Noen andre?

Skrevet

er ikke lett å tenke selv alltid :D men, derfor er det fint at du har oss ;) hehe

http://www.bmw.se/se/sv/owners/service/service_map.html

om du skal ha et BMW verksted, noe jeg regner med siden du mener du må kjøre så langt for og finne et verksted i bil landet sweden :D

skal du bare ha bilverksted er det i strömstad :) å en jobb som det dær kan alle verksted gjøre for deg :D

Vet det er toyota og volvo om jeg ikke husker feil i strömstad.. har ikke sjekka men, tror og det er noe verksted på den andre grenselandsbyen langs e18? husker ikke navnet dær.. når du kjører mot karlstad..

håper det hjelper litt :) fin helgetur til göteborg skader jo ikke :D billig og grei uteby det :)

Mvh Ray

Skrevet

Hehe, jeg har greid å finne bmw.se helt på egenhånd ja ;) Men tenkte også å høre om det var noen verksteder med BMW-guruer, type Alf Lie, ikke så langt over kjølen ;) Men takk for hjelp så langt!

Skrevet

hehe :D bare hyggelig vettu :D alt for bmw folket :D

har ingen erfaring med noen av disse.. men, regner med at de fleste burde klare en så simpel jobb greit :D har generelt god erfaring med svenske verksteder..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...