semmern Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Har noen et bra verksted å anbefale i Sverige? Jeg bor i Oslo, og gidder ikke kjøre til for eksempel Malmö for å fikse ABS-sensor og bytte fjærer, samt ta oljeservice. Har tittet litt på Autowåx i Karlstad..bra saker? Noen andre?
Raymond Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 er ikke lett å tenke selv alltid men, derfor er det fint at du har oss hehe http://www.bmw.se/se/sv/owners/service/service_map.html om du skal ha et BMW verksted, noe jeg regner med siden du mener du må kjøre så langt for og finne et verksted i bil landet sweden skal du bare ha bilverksted er det i strömstad å en jobb som det dær kan alle verksted gjøre for deg Vet det er toyota og volvo om jeg ikke husker feil i strömstad.. har ikke sjekka men, tror og det er noe verksted på den andre grenselandsbyen langs e18? husker ikke navnet dær.. når du kjører mot karlstad.. håper det hjelper litt fin helgetur til göteborg skader jo ikke billig og grei uteby det Mvh Ray
semmern Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Skrevet Februar 14, 2009 Hehe, jeg har greid å finne bmw.se helt på egenhånd ja Men tenkte også å høre om det var noen verksteder med BMW-guruer, type Alf Lie, ikke så langt over kjølen Men takk for hjelp så langt!
Raymond Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 hehe bare hyggelig vettu alt for bmw folket har ingen erfaring med noen av disse.. men, regner med at de fleste burde klare en så simpel jobb greit har generelt god erfaring med svenske verksteder..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå