Jump to content

Er sitteputa bak lik på E36 med delt og helt baksete?

Disaster
 Share

Recommended Posts

Hei.

Er på jakt etter sittepute bak (bunndelen av baksetet) i sort skinn, den skal passe i sedan 1994 mod. som har delt nedfellbart baksete, dette ble levert som ekstrautstyr til denne fra 1994.

Er det noen interiør guruer her inne som har peiling på hva som passer av sittepute? er for eksempel denne lik på coupe? den delte ryggen er ikke lik som coupe har jeg erfart :oops:

Kom med inspill og gjerne salg, det er kun denne jeg trenger for å komplettere skinn interiøret som står og venter til sommer sesongen :D

Kjøpte komplett interiør i Malmø sist sommer med el. framstoler m-sport og alt av paneler innvendig, men baksetet var ikke todelt så det ble solgt.

Takker for seriøse svar.

sitteputa er lik på 4 dørs med nedfelbart og ikke.. veit ikke om touring sitte puta passer. men vil tru den er helt lik. coupe sitte puta kan jo være lik, men veit ikke

sitteputa er lik på 4 dørs med nedfelbart og ikke.. veit ikke om touring sitte puta passer. men vil tru den er helt lik. coupe sitte puta kan jo være lik, men veit ikke

:lol: Det var jo "Vet ikke" svar jeg helst ikke ville ha!!

Halooooooooo!!

Adminedit (Fredrik): Det er heller ikke slike kommentarer vi trenger... [-X

Og hva mener du med det? jeg var hverken frekk eller spydig!! var kun ute etter reelt svar på mitt spørsmål?

Hvet ikke svar er dermed urelevant....... :shock: hva skjer her inne tro?