Firefighter Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Speedometer, turteller, temperatur, bensinmåler og km teller virker ikke ved start - alt annet fungerer lyset i instrumentpanelet fungerer det samme gjør varsel for håndbrekk og de andre varsellysene. Vet at jeg har dårlig batteri....og har hørt at dårlig batteri kan lage ulike symptomer...... Etter stopp og vent i 1 min så fungerer alt igjen.....noen glupe ideer...kan en dårlig ABS føler skape hikke i systemet???
Gjest Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Hold inne check knappen til det kommer opp test 01 i displayet, trykk da på check knappen til det står check 03. deretter trykker du på den andre knappen som er på instrumentpanelet, da kommer det opp noe ny info. trykk da på check knappen igjenn. åsså trykker du på den andre knappen. da skal instrumentpanelet ditt kjøre en test der alle lys lyse å alle målere gå opp og ned noen ganger.. gjør ivertfall det på min e39 535. da vil du ivertfall se om det er instrumentet ditt som er feil eller noen givere på bilen.
Firefighter Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Skrevet Februar 14, 2009 Takker......da skal jeg prøve det og se om det fungerer likt på min bil
Firefighter Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Skrevet Februar 14, 2009 hrmm...jeg har jo bare en knapp i instrumentpanelet mitt....den du tilbakestiller km med...får opp test 01 02 03 osv ved å holde denne inne...men skjer ikke noe mer etter det......olala...noen som har hatt lignende feil noen gang...??
Gjest Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Hmm.. glemte å si at tenningen skal stå i første hakk der vifta klimaen kommer på. pussig at du har bare 1 knapp.
Gjest Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 dette er et e34 m5 instument, men knappene er likt plassert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå