Reaction Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Hei jeg har en BMW 520i 24v i fra 1992. Den går bare på 5 og jeg har funnet ut at det er toppdekselpakningen med hjelp i fra dere. Men så har jeg vært på Thorshow og sakt jeg skal ha en sånn, men da må han vite åssen måned den har kommet ut eller noe sånt. Fordi det er vist et dele i mellom 92 moddelene der. Noen som veit åssen jeg finner ut det på noe vettu vis ? Takk for alle svar.
Glenno Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Kansje fordi det er med og uten vanos? Hva med ta med vognkortet? De skal da kunne slå inn skiltnr og finne dette ut også. (vin nr).
Reaction Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Skrevet Februar 14, 2009 Takk Takk : ) Jeg gikk også inn på gsbildeler.no og skrev inn regnr der og fant ut at det er 09/92 mod i følge den : )
Glenno Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Akurat ja, det var den mnd skillet kom med med og uten vanos, husker jeg ikke feil.
Reaction Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Skrevet Februar 14, 2009 stemmer nok det : p Jeg hørte litt med han som hjalp meg og han sa det var et dele på dem fordi motorene ikke var helt like i pakninger. også har jeg hatt en kompis med samme problemet og han kjøpte feil første gangen og forskjellen på pakningene er at den ene er med "konet".
Glenno Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Skal ikke uttale meg om det er forsjell men mener huske at vanos kom i den mnd og at du sannsynligvis trenger pakning til denne også. Finner litt DIY her også om demontering/montering: http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... -Cover.htm .
Reaction Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Skrevet Februar 14, 2009 sier takk for det : )) Hjalp meg veldig : )
Glenno Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Bare hyggelig. Men bare nysserrig har du tatt leak, kompresjons test, har synlig lekkasje eller sjekket coilene dine etter som du vet dette grunnen er toppdekselspakningen for at den går på 5 syl?
Sir Hofstad Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Beste er feks å ta gammel pakning og lime den med RTV på begge sider...
Glenno Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 J. Hofstad skrev: Beste er feks å ta gammel pakning og lime den med RTV på begge sider... Hva er RTV?
JayDawgKL Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 J. Hofstad skrev: Beste er feks å ta gammel pakning og lime den med RTV på begge sider... billigste ja
Sir Hofstad Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Glenno skrev: Jepp fint brilliere litt he he . Er ikke det det handler om, men slike pakninger er ofte vanskelig å få tett... RTV er flytende silikon som stivner, og limer.
Glenno Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Vel ut ifra jeg sjønner uten så importne folk er det vel på godt norsk sement pakning da .
Glenno Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 J. Hofstad skrev: Glenno skrev: Jepp fint brilliere litt he he . Er ikke det det handler om, men slike pakninger er ofte vanskelig å få tett... RTV er flytende silikon som stivner, og limer. Ok takk , men hvor får enn kjøpt dette da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå