jansson Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 hei har en bmw e36 som jeg lurer på.. når bryteren står på Ansikt og bein blåser det bare kaldt? ser at akuratt denne instillingen er meket med blått..betyr dette at det bare er kald luft? må jo være noe varme uten om på rutene?..
Torbjørn H Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Nope, slik skal det være. Varme får du kun på rutene og i dørken. Å ha varmlufta midt i fleisen er forøvrig meget irriterende for øyene etter 5 minutter.
jansson Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Skrevet Februar 14, 2009 da er det jo til og fryse ihjel.. er nesten ikke noe luft som kommer ut gjennom den som er til ruta..noen som vet hvorfor? passe varmt der men VELDIG dårlig trykk
jansson Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Skrevet Februar 15, 2009 ok:P hvordan ser det ut og hvor sitter det`? ca pris
Scampi Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 ok:P hvordan ser det ut og hvor sitter det`? ca pris DIY: http://users.ids.net/~thompson/bmw/microfilter.html Filter: http://www.biltema.no/carparts/carpart_ ... mId=115552 299,-
-Anders- Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Er standard det her på BMW uten AC. Du får bare varme i vindu/bein. Hvorfor vet jeg ikke. De fleste andre biler har så du kan få varme hvor du vil uavhengig av om det er AC eller ikke.
LianLi Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Aha, trodde det var noe galt med min også jeg, men hvis det skal være slik så
BreitBau Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Blåste ut en halv kilo møkk ut av filteret på en Golf her om dagen.. Det gjør UTROLIG mye.. Nå blir det faktisk varmt i bilen altså... Så sjekk filteret først, så få du nok full fres i anlegget.. E36 har greie varmeapparat de altså..
jansson Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Skrevet Februar 15, 2009 ok:P da skal jeg sjekke filteret..tok du bare å blåste det rent med trykkluft?. det er ikke ac eller klima på bilen..grei varme men kommer nesten ingenting.virker som det er tett..noen andre forslag?
jansson Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Skrevet Februar 15, 2009 hvor sitter filteret da i en 1991 modell uten ac..bak hanskerommet eller motorrom`?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå