bmwfreak89 Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 merka det for en stund siden men har ikke bryd meg om det til nå i det siste .. er det sånn det er i bmw ? det blåser bare varmt på sidene oppå dersjbode der det sitter diskanter ? .. eller er det noe galt enstand ? kan noen hjelpe meg eller sjønner hva jeg mener ?
Ballder Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Tror det er slik det skal være. Mener min e34 er slik i hvertfall.
jensemann23 Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Det skal blåse varmt langs hele frontruta foran ja! Men den store i midten over cd-spilleren blåser bare kaldt tror jeg. Hvertfall er det sånn på e36
todleif Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Det skal væra varm luft oppe og nede. Men der det går luft via den miderste spaken, er det berre kald luft. So du skal ha varm luft ved diskantene, ved frontruta og ved beina.
Kai-P. Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 merka det for en stund siden men har ikke bryd meg om det til nå i det siste .. er det sånn det er i bmw ? det blåser bare varmt på sidene oppå dersjbode der det sitter diskanter ? .. eller er det noe galt enstand ? kan noen hjelpe meg eller sjønner hva jeg mener ? Blåser det kun varmt selv om du skrur på hjulene? Isåfall er det noe som ikke stemmer, enten feil på bryterpanel ,noe som er svært vanlig, eller vannventiler, også en vanlig feil på E34.
bmwfreak89 Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 det jeg mener at det eneste stede det blåser varmt er på sidene .. ikke andre steder ..
M-Tim Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Friskluftsanlegg heter det som er over cd'en. Og det er ikke for å varme opp bilen.
Kai-P. Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Da er jeg med, skal være sånn, fra og med 93 kom det et hjul imellom dysene, sånn at man kan velge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå