stjerna Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Har en 93 mod m3, orginal bil som jeg skal selge. 185 000km. Cosmos svart, senket, el stoler, stor kjøre computer, el takluke, el speil, justbart ratt, ute temp, startsperre, org alarm, momo rustfri eksos, ekstra leppe framme, klar glass blinklys framme ( hvite følger med ), klar glass grøftelys, rieger øye lokk, spoiler på koffertlokk med flyttbar blad, 18" felger med 225/40 dekk, en del krom detaljer inni bilen. Meget fin i lakk, men slitte seter i kantene desverre. Bilen trenger ny clutch, men fint kjørbar, bruker den til jobb hver dag, blir byttet denne uken + olje og olje filter BILEN ER EU GODKJENT!!!! Pris 199 000,- Kan ta innbytte til rundt 100 000,- Bmw e46 må ha klima, ikke 316, skinn/delskinn/sportstoler Bmw e39 må ha skinn, klima, automat. Bmw e38 728 må klima, skinn og automat Audi a6 98-2002mod Selges grunnet hus bygging. Ring eller send mld til meg på 91605559 hvis noe dere lurer på Eller PM Bilder av bilen inni som noen har spurt etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavesen Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 flott bil . lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Og jeg som AKKURAT har kjøpt bil Mulig jeg må prøve å selge den i full fart igjen. Fin bil Edit: Har satt min ny innkjøpte cab til salgs, selges den fort er dette interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 MEGET riktig E36! Nydelig bil, lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Interiørbilder! Eventuell rust eller andre problem/skader?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Nydelige bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Damn, har blitt sittende på denne tråden i 15 min nå, greier ikke å gå i fra den Så sykt pen M3, synes vingen passer veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 Interiørbilder! Eventuell rust eller andre problem/skader?? Skal få tatt noen bilder inne i bilen også. Bilen står vinter lagret nå. Er en liten rust boble på panseret, rett over ene lykten ellers er bilen ganske pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Kan jeg få spørre hvilken vinge det er? vanlig m3? Synes det var mye penere enn den vingen med ekstra flipp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Du vurderer ikke en E36 Cab i innbytte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Hei. Har en e39 528i som jeg kunne tengt meg og bytte i noe som er litt mer lekent. den er mørk grå med m5 frondt og facelift lamper (orginale) med xenon. 17" e60 m5 felger på vinter og 18" rondell 58 på sommer. skinn intereør og klima anlegg som du har lyst på. komplett service hefte og i 100% teknisk stand. foruten om det som er orginalt er det og montert i crome ringer i speedo,senkesett,mildt sota ruter rundt om , m mattesett og noe ekstra stereo. er automat med steptronik. og automaten har og vært hos bmw og fått bytta filter og olje. siden dette er et problem på disse at etter rundt 200 k behøver olja byttes ellers begynner gir og dette ut . intereøret er grått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 Kan jeg få spørre hvilken vinge det er? vanlig m3?Synes det var mye penere enn den vingen med ekstra flipp. Vet ikke hvilken vinge det er. Noen sier det er Kerscher vinge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 Hei. Har en e39 528i som jeg kunne tengt meg og bytte i noe som er litt mer lekent. den er mørk grå med m5 frondt og facelift lamper (orginale) med xenon. 17" e60 m5 felger på vinter og 18" rondell 58 på sommer. skinn intereør og klima anlegg som du har lyst på. komplett service hefte og i 100% teknisk stand. foruten om det som er orginalt er det og montert i crome ringer i speedo,senkesett,mildt sota ruter rundt om , m mattesett og noe ekstra stereo. er automat med steptronik. og automaten har og vært hos bmw og fått bytta filter og olje. siden dette er et problem på disse at etter rundt 200 k behøver olja byttes ellers begynner gir og dette ut . intereøret er grått. PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 Du vurderer ikke en E36 Cab i innbytte ? Gjør desverre ikke det. Får håpe du får solgt den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Interesert i innbytte? Bilen er en 318 touring 00mod.158 000km Sort skinninteriør sport, strøkent. Gulekoni sport m 50/30mm senk. M3 fanger og speil(speil ikke motert på bilde) Gule lamper, og nye baklamper (ikke på bilde) klare blinklys, nylig eu ok Servicehefte og mye annet. Gått med bruktbilgaranti i ett år og byttet da lmm måler, oljesensor i bunnpanne, lambdasonde og kamsensor. Nye lenkearmer til stabstag forran, nye bærebruer med nye bakre foringer. Service hver 10000km Cd-spiller, automatisk klima. Proffsotede ruter. Og sikkert noe jeg har glemt Prissiktet 135 000 -140 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg