per ulv Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Hei, lurer på om noen har erfaring med å installere I-Pod inngang på navigasjon business i E-90?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.E.P Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Har du ikke AUX ingang under armlenet ditt ????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagern Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Om man bruker AUX inngangen under armlenet så må man styre iPod'en selv. Jeg har akkurat fått montert inn originalt BMW iPod grensesnitt i min 2006 320Si, dette fungerer helt utmerket. Får opp alle playlistene fra iPod, den lades , samt alt styres fra multiratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AtleØya Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Hei, Hva kostet det å få etter-montert ipod interface? Mvh Atle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Dette lurer jeg og på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå