Gjest Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Hva er det? luftbelger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 ingen som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 vel, jeg veit at Tein har coilovers med elektrisk høydejustering.det var da snakk om at det var en liten elektromotor som sto på demperne. dog har jeg aldri klart å funnet noe slik til bmw.. hadde jo vært sabla kjekt med slik justering. som om noen veit om det eksisterer liknende til bmw, vær kjekk å si fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Nei jeg vet faktisk ikke, hørte bare en sa at han kunne justere Electronic Height Control på luftbelgene så fikk han bilen lavere, men har vel ikke noe med nivåreg og gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Det er nivåreg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Det er nivåreg. okay så det stemmer det han sier da at han kan senke/heve bilen med et lite apparat han kobler til bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 I utgangspunktet kan kun bmw gjøre dette. Jeg vet ikke hvem denne "han" er, så kan ikke si om det stememr eller ikke. Dog, det finnes sikkert pirat utstyr for å gjøre dette nå om dagen, systemet er jo gammelt i bunn å grunn. Er ikke uten grunn at folk som senker en bil med nivåreg bak, drar til en forhandler ( Jeg gjentar, det er mye mulig pirat utstyr er og få) for å få justert ned hekken på bilen, så det ikke stuker noe så veldig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 ahh.. da missforsto jeg litt. opplegg for nivåregulering bak er jo ganske normalt! mora mi har det på hennes 1979 Volvo 245. så har vel Opel det gamle "monroe" systemet for heving og senking av hekk. mens Citroen har vel belger rundtom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå