Kvilt Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Skrevet Februar 17, 2009 Noen som har en mening om hvilke baklykter om passer best til en e32 sort metalic? synes ikke at de orginale er er spesielt pene.Så har sett på både røde/hvite og noen som er mørk/sotet. Hva tror dere? Har også tenkt å senke bilen hvis det blir noen handel. Hvis noen har noen forslag der også, så tar jeg imot det med stor takk:) De der så bra ut ja. Hva slags lykter er det? eventuelt hvor de selges? Takker
wicky124 Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 standard lykter med sotespray på blinklyset fra biltema..gjort det på min egen og det ble meget så bra:)
Kvilt Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Skrevet Februar 17, 2009 standard lykter med sotespray på blinklyset fra biltema..gjort det på min egen og det ble meget så bra:) OK:) Skal forestn å handle bilen kommende Fredag nå. Så skal få tatt noen bilder å legge ut til dere..
wicky124 Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 hvilken farge var det på bilen din? grattis med ny bil:) Godt det er fler som faller for e32 og ikke e30:)
Kvilt Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Skrevet Februar 18, 2009 hvilken farge var det på bilen din? grattis med ny bil:) Godt det er fler som faller for e32 og ikke e30:) svart metalic tror jeg det var han sa.. er jo ikke noe problem å handle seg en e30. får jo plass til den i kupeen til 7`ern sikkert:-D
hylle Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Har bredfronten til salgs til disse e32'ene da. om du er intr
wicky124 Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 jeg er nok interessert...men vet ikke om jeg skal siden jeg lurer på å selge bilen..hmm...
Kvilt Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Skrevet Februar 18, 2009 jeg er nok interessert...men vet ikke om jeg skal siden jeg lurer på å selge bilen..hmm... hvor mye tenkte du å ha for blen din da? er litt morro å se hva disse bilene går for
Kvilt Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Skrevet Februar 19, 2009 65.000 skal han ha. ok. må være i bra stand den da?
hylle Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Utstyr/tilbehør 20toms larzon kromfelger med nye dekk 16toms stål på vinter piggfri 2x12toms bassere, forsterker og spiller som dunker BRA Angeleyes foran, sorte/røde lykter bak Senket med originale senkefjører fra BMW (godkjent i vognkort) 15000kr Stor kjørecomputer ASC ABS Ny overhalt automat kasse med 3kjøreprogram Ny dynamo Ny vannpumpe Nytt tennplugg kabelsett Nye dempere for 15000km siden Ny katalysator for 15000km Ny lmm for 5tusen km siden Effektanlegg med doble rør bak (grovere lyd på tomgang + ved 2tusen RPM.. ikke slitsomt i lengden:) 4xElvindu 2veis El-soltak Elstoler foran med varme El-nakkeputer bak med varmester Vannbøffelskinn i sort (bedre enn vanlig skinn) Skinn i dører,dørhåndtak,midtkonsoll og dashbord og håndbrekk + ratt Sigarett-tenner / 12volt uttak foran og bak Solgardin bak Oppvarmede dørlåser/håndtak foran Fjernstyrt sentrallås fra DEFA Defa motorvarmer (mangler kabel til strømuttak fra bil til kontakt) Startsperre (kode) original Cruisekontroll Vinter og sommermatter innvendig Oppbevaringsrom bak setene + i armlene bak Skiluke (mangler posen) Original diffsperre som fungerer bra Servolukking av ruter/soltak ved låsing av bilen. Feil; Liker ikke statoil bensin, da hoster og harker den og går meget ujevnt på turtallet, med shell og esso og YX og Jet funkern helt fint, klonker i forstilling som jeg skal fikse snart, noe rust i nedkant på innersiden av dørene som også skal fikses før eventuelt salg.. Anser bilen som en smule over gjennomsnittet da den har fullt servicehefte fra BMW forhandlere frem til 221tusen og den er nå kjørt ca 225kkm om jeg ikke husker feil..hmm... Bra bil det. Veier opp at han har overhalt kasse, 20" felger, fullt skinn over hele. ++ Bra utstyrt! får han 65.000 for den så lurer jeg på hvor mye jeg kan få for min totalt overhalte 740!
Kvilt Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 Da har jeg handlet bilen MIN:) var ute å cruiset litt i går, og jeg har et spørsmål. går det an å få en bedre bil til 22.000? Skal se om jeg får vasket den litt i dag, så skal jeg få tatt noen bilder å legge ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå