in2you Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Selger min E36 touring da eg søker en billigere bil som også er billig å forsikre. bilen er en 1996 mod. kjørt ca. 220000km. www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16378818 1996 Bmw 320iaT -schwarz II -tåkelys -takluke -cruise control -automatgir med sport, økonomi og vinter -angeleyes -16'' alu vinter på piggdekk -17'' alu sommer -ny pioneer spiller med sub og forsterker -liten kjørekomputer -sportsratt -armlene bak -rollo -nytt hengerfeste -nylakkert bakfanger -eu godkjent i slutten av 2008 -nye baklykter -el. vinduer foran -2 soners klima med aircondition -ute temp. måler -fulgt servicehefte -full historikk Bilen har en liten bulk i høyre bakdør (fått ei dør i sida) og en på panseret uten lakkskade. Den har også ei rustboble på hjulbuen bak, venstre. Bilen går billigere til bimmers medlemmer, men ikke under 60 000,- da eg har påkostet denne såpass mye teknisk den tida eg har hatt den! Er åpen for innbytte i billigere bil eller i samme prisklasse. Noe du lurer på så er det bare å ta kontakt! tlf 91859653 email endre_ja@hotmail.com
Anbefalte innlegg