Jump to content

Treigstarta M52B20

tolla
 Share

Recommended Posts

Hei, 520'en min starter utrolig treigt når den har stått en liten stund... Den starter alltid, men må "kjinne" 3-4 sekunder før den starter av og til... Bilen starter med en gang når jeg stopper og starter, om dere skjønner...

Har ikke bytta plugger enda, i og med jeg kjøpte den for 2 dager siden.. Kan det være det?

Du kan prøve å slå av og på tenninga noen ganger før du kinner,slik at pumpa bygger opp trykket. Viss den starter normalt da, er det der problemet ligger(indre lekk. i pumpe eller BTR).

Ellers kan du kontrollmåle temp.sensor for å sjekke om verdiene ligger innafor spesifikasjonene(styrer kaldstarten).

Du kan prøve å slå av og på tenninga noen ganger før du kinner,slik at pumpa bygger opp trykket. Viss den starter normalt da, er det der problemet ligger(indre lekk. i pumpe eller BTR).

Ellers kan du kontrollmåle temp.sensor for å sjekke om verdiene ligger innafor spesifikasjonene(styrer kaldstarten).

Okey, viss jeg ikke tar helt feil, så renner bensinen tilbake... Var det du mente, ikke sant? :) kan sjekke bensintryksreg. Etter jeg har prøvd det du sa...

Takk for hjelpa så langt:)

• 1 month later...
Hei, 520'en min starter utrolig treigt når den har stått en liten stund, men når den er kald, starter den på første... Den starter alltid, men må "kjinne" 3-4 sekunder før den starter av og til... Bilen starter med en gang når jeg stopper og starter, om dere skjønner...

Har ikke bytta plugger enda, i og med jeg kjøpte den for 1 mnd siden.. Kan det være det?