Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 520'en min starter utrolig treigt når den har stått en liten stund... Den starter alltid, men må "kjinne" 3-4 sekunder før den starter av og til... Bilen starter med en gang når jeg stopper og starter, om dere skjønner...

Har ikke bytta plugger enda, i og med jeg kjøpte den for 2 dager siden.. Kan det være det?

Skrevet

Du kan prøve å slå av og på tenninga noen ganger før du kinner,slik at pumpa bygger opp trykket. Viss den starter normalt da, er det der problemet ligger(indre lekk. i pumpe eller BTR).

Ellers kan du kontrollmåle temp.sensor for å sjekke om verdiene ligger innafor spesifikasjonene(styrer kaldstarten).

Skrevet
Du kan prøve å slå av og på tenninga noen ganger før du kinner,slik at pumpa bygger opp trykket. Viss den starter normalt da, er det der problemet ligger(indre lekk. i pumpe eller BTR).

Ellers kan du kontrollmåle temp.sensor for å sjekke om verdiene ligger innafor spesifikasjonene(styrer kaldstarten).

Okey, viss jeg ikke tar helt feil, så renner bensinen tilbake... Var det du mente, ikke sant? :) kan sjekke bensintryksreg. Etter jeg har prøvd det du sa...

Takk for hjelpa så langt:)

• 1 month later...
Skrevet
mercedes kan du ikke kjøre men volvo og mazda går ann ? :roll:

Var vel egentlig ikke det jeg spurte om, var det vel?

Skrevet
Hei, 520'en min starter utrolig treigt når den har stått en liten stund, men når den er kald, starter den på første... Den starter alltid, men må "kjinne" 3-4 sekunder før den starter av og til... Bilen starter med en gang når jeg stopper og starter, om dere skjønner...

Har ikke bytta plugger enda, i og med jeg kjøpte den for 1 mnd siden.. Kan det være det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...