morten bangås Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Hei Er det noen har som har kjøpt panser og/eller bakluke fra disse produsentene? Jeg lurer litt på å kjøpe VIS "GTR panser" og Seibon "CSL bakluke" til min E60, men er usikker på passform og finish. Har kjøpt etpar slike deler tidligere fra andre produsenter, og finish/passform osv er bra nok til banebilen, men ikke helt hva jeg har lyst å sette på en bil jeg bruker hver dag. Og når prisen er såpass stiv så er det litt råflott å kjøpe bare for å se... Har ikke vunnet i lotto enda Bakluke: Panser:
Morgan GS Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Kjenner ikke til Seibon personlig , men jeg fikk akkurat inn panser i carbon til E-60 med og uten luft inntak. Så meget bra ut de Venter også på koffertlokk
morten bangås Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Kjenner ikke til Seibon personlig , men jeg fikk akkurat inn panser i carbon til E-60 med og uten luft inntak. Så meget bra ut de Venter også på koffertlokk Ja så dem i webshopen. Ikke så ille pris heller. Blir det originalform på baklukene du tar inn eller CSL look?
Morgan GS Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 Ser vel helst at det litt anderledes enn orginalen. Men har etterlys carbon luke til E-60 hos en av våre levrandører , så fort det er noe som er bra får jeg besked
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå