Steffen Røssland Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 bilen kan selges som delebil, eller i deler:) bare til å gi en lyd visst dere vil ha bilde av noe. motoren er kanskje ikkje noe å samle på siden den er litt knust på toppen, men kan selge deler fra den girkasse er ok rekner jeg med, har ikke vært under å sett enda bilen har EL. takluke som virker. alle seter er fine(stoff) kan ta bilde av det seinere. dashbord og omtrent alt inne i bilen er fint, utenom midtarmlene. splitter nye polyforinger i festene til bakaksling, diff har virket veldig bra så lenge jeg har kjørt bilen svetter litt olje på ene siden, men ingenting å bekymre seg for trur eg. m3 forsterkningsplater i karosserifestene til bak akslingen. spør visst dere lurer på noe!
Steffen Røssland Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 selges og noen AC felger, ikke sikker på om det er replica eller ikke faktisk. kan ta bilder visst noen er intressert
Steffen Røssland Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 ja er et lite stykke fra Asker
Steffen Røssland Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 bilen skal vrakes før 15. mars.
Steffen Røssland Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Skrevet Februar 17, 2009 lista som skal være under m3 fangeren er hel, kun de vanlige ripene under:).
Steffen Røssland Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Skrevet Februar 18, 2009 litt av interiør framsetene er veldig fine:) ingen hull eller slitasje, bakseter så jeg 2 små hull i, sikkert etter sigarett.. dash og ratt og sånt er strøkent alle dørtrekk ser fine ut
brenni Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Hei, selger du begge tutene? pris med frakt?
Steffen Røssland Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Skrevet Februar 18, 2009 fløytene mener du? trur ikke di virker. sto et sånn jalla biltema horn på bilen
Rogeren Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Hvor mye for de AC felgene...? Ser ut som RH replica greier, samme som jeg har et sett av...! Bredde og innpress?
The StigMeister Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Jeg trenger den greia som du styrer luften med.. har merket den med rødt på bildet... Kan du selge den til meg?
Steffen Røssland Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Skrevet Februar 19, 2009 den kan du få kjøpe vet du hva vil du gi for den ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå