Gå til innhold

BTR


GiljeN
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm,vet ikke helt om jeg skjønner spørsmålet ditt,men hvis du skal kjøre med orginalt innsprøytningsanlegg,så ville jeg gått for den som heter 1:1.4

Dvs,at når du øker ladetrykket med 1 bar,så øker bensintrykket med 1.4 bar.

Skal vel sies at orginalt innsprøytnings anlegg ikke kan brukes opp til mer enn 0.5 bar(og knapt det).

Mulig man kan trikse til noe med en chip eller lignende,men jeg vil strengt tatt ikke anbefale det.

Største problem er vel størrelsen på dysene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm,vet ikke helt om jeg skjønner spørsmålet ditt,men hvis du skal kjøre med orginalt innsprøytningsanlegg,så ville jeg gått for den som heter 1:1.4

Dvs,at når du øker ladetrykket med 1 bar,så øker bensintrykket med 1.4 bar.

Skal vel sies at orginalt innsprøytnings anlegg ikke kan brukes opp til mer enn 0.5 bar(og knapt det).

Mulig man kan trikse til noe med en chip eller lignende,men jeg vil strengt tatt ikke anbefale det.

Største problem er vel størrelsen på dysene.

tenkte å kjøre me orginal sprut i første om gang med en chip..å når det er oppe å går så tilegs sprut eller data.. du mener 0.5 bar på turbo og ikke bensin ?:)

GiljeN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jamen for faen :)hehe større dyser er dyrt ;) mye koster det me xtra sprut å dyser ? kunne tenkt meg å lade 1bar jeg :) sånt egentli uten å bruke 10-20lapper på tennings vas :)

GiljeN

fekzen her inne selger chip til ca 2 lapper, s4 dyser(brukt) 301cc ved 3bar 347cc ved3,8bar på vwaudiforum betalte jeg 400kr for dysene riktignok for 5 stykk bare da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m30b35 på 1 bar burde ha dyser på 440cc@ 3.0 bar.

Og man kjører ikke på høyere bensintrykk enn hva som er orgianlt(grunn innstilling),med mindre man har chip tilpasset det nye bensintrykket,eller om man har datasprut.

Det å bytte dyser også er risiko sport,med mindre motorstyringen blir justert etter dysestørrelse.

Ikke nødvenndigvis så dyrt å reparere enn m30b35,men huff så kjedelig med så mye skruing da gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...