M3 Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Stempler Råder Veivaksel Dyser Aircond pumpe Svinghjul Styreenhet Send pm for pris og info. Delene kan hentes i Østfold eller senes i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Har du motorledningsnett og? Styreenhet til motor eller vanos? Eller begge? Med EWS? Og til slutt... Priser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenam Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Er delene solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Mener han har ledn.nett.., vet ikke helt hva han skal selge av det han har Er ikke ews på denne. Delene er nok ikke solgt. Skal be han svare her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenam Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Supert. Han kan ta direkte kontakt på morten @ flipp.net hvis han vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 trenger svinghjulet... Hva koster det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Hvor mye for veiva og stemplene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Hei folkens, jeg har hatt bilen i bremsebenken i hele dag, men det er noe problemer så jeg venter litt med å selge deler til jeg vet om jeg trenger noe mer, jeg har en komplett motor med skade stående og ekstra sett stempler og råder, 3 veiver og styreenhet, har også ledningsnett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Hvis du skal plukke motoren i deler kan jeg være interessert i øvre halvdel av toppen (kamhuset) til en fornuftig pris. Og kanskje noe annet småplukk... Si i fra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå