p0mba Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Sitter her å lurer på om jeg skal kjøpe meg justerbart til min e39. Fant noen på GS til en grei pris. Men er dette "brukbart"?(for å bruke det ordet) Noen som har noen erfaringer med dette settet? Link: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /33178.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p0mba Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 jeg har dette:) fungerer bra det.men ikke rustfritt da.. ikke så værst kjørekomfår heller;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p0mba Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 jeg har dette:) fungerer bra det.men ikke rustfritt da..ikke så værst kjørekomfår heller;) P-kallij her asså. Okay. takker for svar. blir sikkert at jeg kjøper dette da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 jeg har dette:) fungerer bra det.men ikke rustfritt da..ikke så værst kjørekomfår heller;) P-kallij her asså. Okay. takker for svar. blir sikkert at jeg kjøper dette da p-kail her vettu..er fra du da? hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p0mba Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 jeg har dette:) fungerer bra det.men ikke rustfritt da..ikke så værst kjørekomfår heller;) P-kallij her asså. Okay. takker for svar. blir sikkert at jeg kjøper dette da p-kail her vettu..er fra du da? hehe... Meisingset:D jobber i br.røsand. kjenner sikkert noen der du:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 jeg har dette:) fungerer bra det.men ikke rustfritt da..ikke så værst kjørekomfår heller;) P-kallij her asså. Okay. takker for svar. blir sikkert at jeg kjøper dette da p-kail her vettu..er fra du da? hehe... tja kjenne jo noen vettu;)hehe Meisingset:D jobber i br.røsand. kjenner sikkert noen der du:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå