general_tom Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 noen som har borti at det har vært trykk i oljebeholderen til servoen før?? er trøkk i den når jeg kjører så det kommer ut olje på det det lille hullet i lokket. noen som har vært borti det samme?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 ingen som har vært borti det her kanskje:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 trykk i servoen har jeg aldri hørt om egentlig. hvis den ikke er for full. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 ikke jeg heller egentlig.. så derfor håpte jeg på at noen andre kanskje hadde vært borti noe lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a.nilsen Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Det kommer ofte opp litt om du svinger mye fra side til side over enn litt lengre periode enn normal bruk og på høyt turtall. F.eks. ved inspirert kjøring på nysnø.. Har selv opplevd å få endel servoolje utover både ved leking på snøen og ved banekjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 det er ikke helt umulig det kanskje.. hjelper kanskje ikke på at olja er dårlig heller kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 rett oljenivå? eller kansje det er noe skade på lokk? beholder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 oljenivået skal være bra. kan hende lokket begynner og bli slitt. tenkte jeg skulle skifte olje etter hvert og, begynner og bli dårlig den og tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå