rynne Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Hei, Har demontert originale frontlykter i dag på min "splitter nye" E34 91' 525i (gratulerer til meg? . Parklys har ikke fungert siden jeg fikk den, uten at jeg brydde meg noe spesielt om det. Byttet til angeleyes-lykter, og alt fungerte flott - unntatt en ting. Ringene rundt lysene. Jeg fant da denne "adapteren" som er avbildet under, hvor en av kablene som skal inn i de små gummiringene (ikke pin-mottaket til "høyre" i bildet) var avrevet. I mitt forsøk på å få opp lokket på denne, rev jeg av den andre også, så nå har jeg den løs. Jeg lurte på om denne adapteren har en funksjon? Kan jeg bare rive ut ledningene der hvor adapteren skal inn og tape de med elektrotape, eller er jeg nødt til å skaffe meg ny slik ting. Er det en relè eller ikke? Kan ganske lite om elektronikk, ser dere Takker for svar, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 det der er en kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rynne Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 Vel, utdyp? Kan jeg rive vekk den andre kontakten, og bare koble dem sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Ja det kan du;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå