Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

For ca. en uke eller to siden skiftet jeg bakrute hos strandveien auto på min e36 cab. Ruten ble bestilt hos de også.

Etter å betalt rundt 7-8 tusen kroner for ruteskifte og rute, er ruten bak krøllete og ser overhode ikke bra ut.

Når jeg prøvde å si noe på det sa de at det er min egen feil at kabriolet taket er skjevt og da blir ruten skjev også.

Men ruten var stram og fin før den ble ødelagt og det lekker ikke noe fra taket heller.

I tillegg er trekket i meget god stand unntatt at et strikk har løsnet så trekket på innsiden på høyre sidet er litt løst (vanlig feil?).

Forrige eier sa at taket var kalibrert når jeg kjøpte bilen for litt over to-tre år siden.

Har jeg noen rett til å få strandveien til å ordne ruten stram å fin igjen? :whatever:

Synes det er litt dårlig service når jeg har lagt igjen en god del penger der de siste årene :roll:

Skrevet

Jeg har vært innom der endel ganger både på bruktbil salg- og verksted avdelingen og har absolutt INGEN gode erfaringer derifra.

Strandveien auto suger!! (I mine øyne værtfall.)

Ikke at det hjelper deg stort... :wink:

Jeg mener de skulle rettet opp ruten din, men tviler sterkt på at du får gjennomslag for det.

Skrevet

Jeg va i Trondheim i høst for å hente en 325 e36, da bestemte jeg meg for å bestille en tilstadsrapport på Strandveien Auto! Helt grei service.

Trudde at de hadde glemt bilen, så jeg måtte si fra om at jeg hadde time, venta over 1 time på at de skulle kjøre bilen inn på verkstede.. Hmmmm..

Skrevet

Har skiftet 3-4 slike ruter i e36cab selv. Ruten din er satt inn skjevt. Er jo glidelås å en tann feil kan gjør at det blir galt. Når denne settes inn riktig kan den være litt ruklete men det retter seg ut når det blir litt sol å varme i lufta. Krev at de gjør opp igjen jobben!

Skrevet

Sklle bare mangle at de rettet opp ruta hvis den er satt inn feil. Men taket vil jo ikke være tett dersom den er satt inn skjevt, så det bør jo være enkelt å teste...

Skrevet
Jeg har vært innom der endel ganger både på bruktbil salg- og verksted avdelingen og har absolutt INGEN gode erfaringer derifra.

Strandveien auto suger!! (I mine øyne værtfall.)

+1

Skrevet
Sklle bare mangle at de rettet opp ruta hvis den er satt inn feil. Men taket vil jo ikke være tett dersom den er satt inn skjevt, så det bør jo være enkelt å teste...
vil være tett uansett. Trenger som sagt bare være en tann feil før du ser det på ruta
Skrevet

Ok, så glidelåsen lukker selv om ruta lagt inn skjevt? Da lærte jeg noe nytt tidlig på morgenen :D Har blitt fortalt at det vil lekke hvis så skjer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...