axor Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 har da klart og legge gullegget, hadde dronninga inne på en eu- fikk da feil på bremsekalipperne, klosser og slange på den ene siden fremme, skal til og bytte dette, for å gjøre det må jeg av med hjulet, og det spesielle mønsteret som skal i bolthode på dekket la jeg baki bagasjerommet sammen med resten av utstyret, når jeg nå kom ut så fikk jeg ikke åpnet bakluka, har prøvd og smøre opp, har ikke låsen til å låse opp manuelt bak, men den går jo på sentrallåsen, men den vil heller ikke opp med den. Tror det er en vaier som er røket ? Men hvordan skal jeg klare og få opp luka? kommer ikke inn gjennom skiåpningen heller liksom Er helt fortvilt når jeg endelig har litt arbeidslyst får jeg ikke skru svar mottas med takk Kjell-Inge
axor Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Skrevet Februar 17, 2009 da fikk jeg den opp, fikk søsteren min til og krype inn og skru ut 2 skruer som var festet til bagasjelokket via låsen, hvis folk får samme problem så vet de hva de skal gjøre, viste seg at staget hadde hoppet av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå