Sevenord Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Jeg bumper denne for deg! Må da være noen som har interesse for denne.
stfoer Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 Jeg bumper denne for deg! Må da være noen som har interesse for denne. Skulle tro det ja....
jolly Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Er det virkelig ingen her inne på Bmw forumet som har bruk for en sjelden Opel gearkule ? Jeg har en Volvo gearstang med kule som jeg saget av røret på , gjenget det opp og skrudde det på en bolt i veggen. Kjempekjekk å henge kjeledressen på. Utrolig hva disse raritetene kan brukes til...
stfoer Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 Er det virkelig ingen her inne på Bmw forumet som har bruk for en sjelden Opel gearkule ?Jeg har en Volvo gearstang med kule som jeg saget av røret på , gjenget det opp og skrudde det på en bolt i veggen. Kjempekjekk å henge kjeledressen på. Utrolig hva disse raritetene kan brukes til... Håper noen ser dette.
Dirty Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 hva ligger noe sånt på i verdi da? for meg så det ut som ei stygg orginal familie bil girkule men
knut_olestad Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 5 trinns, altså stammer den fra en nyere bil, Omega, kadutt E eller lignende, så sjelden er den nok ikke. men noen kroner burde du da få
Ceylon Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Opel manta GTE (1984) kan det være. Hadde en sånn bil en gang, og det var en g med samme girkule Løp å kjøp, veldig god den der.. tror eg sparte noen hundredeler bare pga den kulen var så god
stfoer Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Opel manta GTE (1984) kan det være. Hadde en sånn bil en gang, og det var en g med samme girkule Løp å kjøp, veldig god den der.. tror eg sparte noen hundredeler bare pga den kulen var så god Manta GSI var den opprinnelig kjøpt til.
Anbefalte innlegg