///M-sport Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 hei. har nylig kjøpt meg en e34, og radioen funker ikke. jeg fikk sjekka litt på nettet og kom over en artikkel der det står at antennen er i bakruta og at den har en antenne forsterker. det er en uorginal cd spiller i bilen. jeg så også en kontakt bak spilleren der, som ikke er kobla til noe. kanskje denne skal kobles til strøm til antenne forsterker? er det noen her inne som har vært borti dette før? (88mod 520) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-sport Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 ingen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 er jo en svartkabel med en slags spiss på som skal kobles inn i spilleren. muligens den du ser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 det er en antenneforsterker bak dekslet på c-stolpen på venstre side. den må jo ha strøm. det er en hvit ledning i det orginale ledningsnettet i bilen (til spilleren) som skal ha +12v når tenningen er på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-sport Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 er jo en svartkabel med en slags spiss på som skal kobles inn i spilleren.muligens den du ser? antenne kabelen ja. den har jeg satt i spillern var mere antenne boks/forsterker som er ute av kurs her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-sport Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 det er en antenneforsterker bak dekslet på c-stolpen på venstre side.den må jo ha strøm. det er en hvit ledning i det orginale ledningsnettet i bilen (til spilleren) som skal ha +12v når tenningen er på. har målt litt, og det er ikke no strøm til antenne forsterkeren. så var bare å fikse det, så er det lyd. var vel noe sånt jeg tenkte meg fra starten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå