Anderslien Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 Jeg skal selge en 91 525i sedan i deler. Har det meste av deler utenom motoren og radiatoren. I bilen sitter det grått stoffinteriør med gråe dørsider + dashbord. Har også et svart skinninteriør. Det er dessverre ødelagt på sitteputen, så denne må trekkes opp igjen. Dette har skjedd på begge framsetene. Baksetene er fine. Disse er det også el-korsryggstøtte. Har også et svart dashbord + dørsider. Bilen har hvite lykter rundt det hele. Baklykter, side blinklys + blinklys fremme. Si ifra hvis du trenger noen deler! Bilder av litt forskjellig:
M-Tim Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Har en bekjent som er veldig flink med skinn, om du tar bilder av skadene og dørsidene, og selger det for en god pris, da er jeg veldig interessert!
Flaete Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Har du bremsekalipere rundt bilen til salgs?
Anderslien Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Skrevet Februar 18, 2009 lmm har du det ? Ja, jeg har det. Send PM med bud A.Teserud InnleggSkrevet: Ons Feb 18, 2009 01:47 Tittel: baklykter med hvite blinklys? Ja, riktig. Send PM med bud. Soberg InnleggSkrevet: Ons Feb 18, 2009 08:56 Tittel: varmeapperatet, pris på det? Send PM med bud. M-Tim InnleggSkrevet: Ons Feb 18, 2009 10:29 Tittel: Har en bekjent som er veldig flink med skinn, om du tar bilder av skadene og dørsidene, og selger det for en god pris, da er jeg veldig interessert! Skal få tatt noen bilder av det jeg Flaete InnleggSkrevet: Ons Feb 18, 2009 14:08 Tittel: Har du bremsekalipere rundt bilen til salgs? Ja, har det. Send PM med bud. burny_ InnleggSkrevet: Ons Feb 18, 2009 14:47 Tittel: Farge på bilen? Den er blå... Vil du ha fargekoden?
Mats_St Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Varmeapprat motstand å kablene med plugg til slitasjesensorer bremser begge sider forran har du det? Pris?
Anderslien Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Skrevet Februar 19, 2009 Varmeapprat motstand å kablene med plugg til slitasjesensorer bremser begge sider forran har du det?Pris? Den motstanden, er det den som styrer vifta? Tenkte du på slitasjevarslerne foran bare? Disse bør man jo kjøpe nye for at de skal fungere ordentlig.
Mats_St Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Er motstanden som sitter i ene ventilasjons kanalen opp under dashen.. Brun sak klippsa i kanalen med kontakt på. Nei tenker ikke på de som går inn i klossene med der den fra klossen kobles på som går videre inn til styreenhet.. Den kontakten som skal sitte klipsa i navet man kobler slitasjesensoren til Hvis du skjønner? Mvh Mats
funkyjan Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Heisann! er ute etter listene NEDE med dørene. rundt helele bilen (beggesidenene, fra framdøra til bakdøra) og spylervæsketanken. har du det? send en pm om du orker:D
NeonMuffler Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 tar den bakre sitteputa i sort skinn jeg
Anderslien Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Skrevet Februar 19, 2009 Er motstanden som sitter i ene ventilasjons kanalen opp under dashen.. Brun sak klippsa i kanalen med kontakt på.Nei tenker ikke på de som går inn i klossene med der den fra klossen kobles på som går videre inn til styreenhet.. Den kontakten som skal sitte klipsa i navet man kobler slitasjesensoren til Hvis du skjønner? Mvh Mats Denne du mener? Ja, jeg har nok den ledningen... Hvor enkelt det er å få den ut vet jeg ikke, men får det vel til. Gi bud på PM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå