Gå til innhold

320i E36 M-tech

Adrian_525
 Share

Anbefalte innlegg

Selger en BMW E36 320i manuell fordi jeg har vært så uheldig og skli sidelengs inn i en fortauskant og klarte og i hvertfall bøye bærearmen vet ikke hva annet som er skjedd med bakstilingen. men jeg har ikke jobb og har da ikke råd til og ha bilen og jeg har netopp levert inn skiltene for og ikke måtte betale forsikringen på den.

Har tatt av frontfangeren fordi jeg hadde tenkt og fikse den men kom aldri så langt, bare deler som er kjøpt er verdt mer en du må betale for bilen, dette er en ypperlig delebil eller rep. objekt.

ting som er på og med bilen:

M-tech Girkule

M-tech Ratt

M-tech Håndbrekk (ikke montert)

M3 Frontfanger (ikke montert)

M3 Bakfanger

Nytt Luftfilter Pipercross (kostet 1590 kr)

Nye FK Justerbare dempere og fjærer (kostet 10 000 kr bare det)

Nye Sports stag forran

Nye K-Sportracing topplager bak

Nye Orginale topplagere forran

Nye Blinklys forran (ikke montert)

Nye Blinklys sidene (ikke montert)

Ny Cigarettener

Ny Clutchsylinder

Nye Tennplugger

Ny lamda

og masse annet som jeg ikke kommer på i farten.

er litt rust i kanalen på høgre side og det er bitte litt overflate på døren forran på samme side, og bitte litt på ene hjulbuen ellers er bilen ganske fin i lakken, skitten på bildene så er vanskelig og se det, men du ser det hvis du kommer og ser på bilen.

og du må nok bytte bærearm og sikkert drivaksling og diff eller begge deler:) jeg vet ikke har ikke hatt bilen opp sånn at jeg kan se under.

KOM MED BUD!

Går ikke under 10 000 kr

Grillen er tatt av fordi jeg bestillte svarte nyrer som aldri kom men grillen følger med!

o6r8zqyljfiobq2z6afg.jpg

ehjhf85gkk862q4gya22.jpg

wm89srfcoyppbcjsppnw.jpg

xikagic52fp4asxbabni.jpg

iwutv5ve1z5uk6qpjc89.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...