Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm... hva fløder de dysene ved 3-bar? de er hvertfall for store uten annet sprut.

Du må dessverre beholde vakumklokka uansett om du skal bruke datasprut eller ei. jeg prøvde å ta av min men det gikk ikke, husker ikke akkurat hvorfor, men det var vel noe som ikke satt fast mener jeg.

Klokka er for justering av tenninga. Kan hende klokka fra turbomotorer retarder mer eller noe

• Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Då va bærebro og travers sandblåst og sinket!

yccx4grbajf08b1idu6k_thumb.jpg

Påbegynt golvtrekk. det va arbeid uten lige.Nogen så har en enkel måte å trekke golv?? :wink:

vja5rtdk0juawoizoeq6_thumb.jpg

Skrevet
Jeg har noen VENOM Spridare 670cc @ 3,8 bar 14,5 Ohm dyser men lurer på om disse blir litt i det største laget for en m20 b20 t3 a/r63

Alt for stort, selv med programert chip er dette vanskelig

• 3 weeks later...
Skrevet

Hvilken intercooler bør jeg montere på min e30 med tanke på plassering osv og er det noen nettsider de selger komplett kitt til e30 86 mod?

Skrevet

nja,

Du får jo alltid ka du betale for, for å sei d sånn :)

men det e flere her på bimmers som kjøre me di, så di holde vel oppte en viss grad.

Skrevet

ja det gjør vell muligens det. men ein ting e sikkart og det e at ebay rustfria grenrørå må avstves med brankett ned i hjulhus eller noge! hehe:)

Skrevet

har holdt greit på min bil, 9mnd...MEN turbo er begynt å bli veldi sliten, grenrøret har vridd seg pga varme...trykkrøra og silikon osv holder som fy ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...