battery89 Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 vurderer og selge mine trofaste høyttalere strøkne utevendig og "innvendig" hehe, ikkje vert fest spilt siden di står heime hos mine foreldre. ny pris er nå 7996,- men er eit par år gamle og eindel billigere, ingen kvitering siden det har vert 1 eiger før meg. 5000,- evt bud spesifikasjoner Kategori: Gulvstående høyttalere Diskant: 1” softdome-diskant Mellomtone: 6,5” mellomtone med fiberimpregnert membran Bass: 15” basselement med lang slaglengde Frekvensgang (-3dB): 26–20.000 Hz Frekvensgang (-6dB) - Impedans: 4 ohm Følsomhet: 94 dB Bi-wire: Ja Spikes inkludert: - Størrelse: 101 x 42 x 43cm (H/B/D) Vekt: 36 kg/stk Farge: Sort Optimized Waveguide-hornkonstruksjon Max-effekt: 400 watt Sikringskretsløp
battery89 Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Skrevet Februar 18, 2009 desverre:) har sjøl ein cerwin vega A2,6kW på dei:) spiller bra:)... men den forsterkeren koster jo og 8990,- ny eller noko:P men finner fint brukte til rundt 6000,- har evt ein surround reciver fra denon, men den driver di ikkje skikkelig:P
Hauso Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Har sånne selv, og de spiller mer enn bra nok for de fleste. er så svære at de nesten blir vanskelige å plassere:) Driver de med en NAD c372, noe som fungerer fint. Anbefaler disse høyttalerne, til folk som liker mye bass/ bra lyd. Lykke til med salget!
BimmerE46 Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Driver de med en NAD c372, noe som fungerer fint. Anbefaler disse høyttalerne, til folk som liker mye bass/ bra lyd. Lykke til med salget! Har akuratt samme sette jeg og. Og er meget fornøyd. Spiller som bare det.
simen221290 Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 har de dobble jeg!er stor førnøyd!men det er desverre ikkje naboen etter jeg knuste nesten alle glassene i skapet hennes!så anbefaler å fikse seg noe cerwiner assa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå