lagrinn Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Driver å bytter girkasse på bilen min, er det noen som har en lur måte og komme til dem skruene som er øverst på girkassa inn imot motoren eller Må mann ned med manifold og eksos? Bilen er en 2002 e46 320 cab Takker får svar
Rayb Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Har sett at innsugsmanifoil tas av, men du skal klare det over toppen av girkassen under bilen. Med rette forlengere og universalledd... Eksos må av fra kattene og bak uansett.
Richie85 Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 da jeg bytte clutch på min, tok jeg av de jeg kom til, så brukte jeg lange forlengere, det gikk greit det slippe å styre med altfor mye demontering a gitt! Det har man ikke tid til
3XXTouring Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 På min (320d) brukte slapp jeg den så langt det gikk i bakkant, så brukte jeg laaan forlenger 3/8" muttertrekker!=)
lagrinn Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Skrevet Februar 18, 2009 takker får svar men kassen er alt inne kassa kom mye lengere ned når vi skrudde av eksosen og deretter gikk det veldig greit i grunn. Blei en litt anna bil med shortshift også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå