zomax Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 1 set ubrukte angle eyes lykter (crome utgave) selges. Selger mine lykter pga eg ombestemte meg og gjekk for orginale lykter og byttet til kvite blink lys. Lyktene har kun vert montert og demontert, og siden har dei samlet støv i garagen. "angle eyes" ringene har Kritt kvitt belysning, og ligner veldig på xenon lys Lyktene har fått påmontert orginal BMW kontakt slik at dei er "Plug and drive" det er ikkje "strøm" på lyktene nor bildet er tatt berre lys fra blitsen skal se om eg får tatt eit bilde med lys på også Bilde tatt med mobil med parklys på: Bud begynner på Kr 100 + Frakt (norges pakke) Lyktene kan leveres på strekningen Sandane-Bergen pga kjøre jobb
wagon Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 kan begynne med 200 + frakt Hvor holder du til ?
zomax Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Skrevet Februar 19, 2009 kan begynne med 200 + fraktHvor holder du til ? 200 er jo ein begynnelse Førde i SF
wagon Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Ser du trenger bakrutesenker, bytte ? Se link.
zomax Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Skrevet Februar 19, 2009 Ser du trenger bakrutesenker, bytte ? Se link. hummmm..... bra forslag, men da må eg til å lakere også, så vi får se om noen dager Da sier vi at budet er komt opp i 1000, siden det var det du skulle ha for bakrute senkeren Viss det ikkje dukker opp noe annet da, har kansje ein bakrute senker som blir lakert, på hand
zomax Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 Er lyktene solgt? dei er nok ikkje solgt enno. blir ikkje noe av den bytte hendelen som det var snakk om lengre oppe.
zomax Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 1|200? oki såg i pm'en din at det vil si 1200 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå