Gå til innhold

allt solgt.

bmw-m535
 Share

Anbefalte innlegg

det er noen striper med teip der ja. er nesten vekk nå, bruke litt sitrusrens eller noe for å få vekk det siste. har ikke solgt motoren nei. kan evt ta et sett med enten gode bilstein m tech dempere til e34 eller bilstein sport til e34. en 91 525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jeg som egentlig skulle kjøpe den bilen. Er nok ikke intressert i den motoren :P Den motoren hørtes jo ut som en båt! Og ikke på den gode måten for å si det sånn. Fattern er bilmekaniker og han hørte på motoren og sa at den umulig kunne være overhalt for 3 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motorn står i bilen så det er fullt mulig å prøvekjøre den, så ser dere at fattern til wolfeh kanskje ikke er helt kompetent på dette her. var veldig unødvendig å prøve å ødelegge salgstråden min på denne måten wolfeh uten å ha noen fakta å komme med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg prøvde ikke å ødelegge salgstråden i det hele tatt. Men jeg bare sier det jeg hørte selv og det han hørte.

Men siden vi stod ute i 10-15 minus og hadde dårlig tid så kan vi selvfølgelig ha tatt noen haste konklusjoner. Men der og da så hørtes ikke motoren ut bra ut i det hele tatt.

Men hvis det var alt som trengtes NICE, da har du tjent litt penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jeg som egentlig skulle kjøpe den bilen. Er nok ikke intressert i den motoren :P Den motoren hørtes jo ut som en båt! Og ikke på den gode måten for å si det sånn. Fattern er bilmekaniker og han hørte på motoren og sa at den umulig kunne være overhalt for 3 år siden.

Hvordan kan du komme med slikt piss?

Den motoren ER overhalt for 3 år siden. jeg SA til deg at du måtte bytte plugger og pluggledninger, men fordi den ikke gikk like klokkerent som den symaskinen du har i din bil så betyr ikke det at den ikke er overhalt for 3 år siden.,

Jeg sa til deg at det var noen småting på bilen som burde fikses, du mente at det ville ta deg mange måneder og fikse, VEL, han karen som kjøpte bilen her fiksa disse problemene på noen dager..,

Og i tillegg at du sipper og sutrer ENDA pga litt teip på panseret er faenmeg helt utrolig!!

Sorry offtopic.

Det er mye bra deler på denne bilen, bla. nytt varmeapperatregister, denne har jo også bredfronten, rustfrie dører, en meget god og solid m30motor, holdbare motorer for turbobygg. Dette er billige deler!!

har sendt PM,

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...