Gå til innhold

KAN SLETTES


rune.sivertsen
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
er dette for gal pris eller?

jeg tror prisen er ganske riktig men hva er det som gjør at få viser interesse?

For det første mangler du skinn, noe de fleste som kjøper disse bilene ser på som et must, og for å gjøre det værre er stoffsetene i en lite populær farge..Grå bil og blått interiør? :?

Og når makredet er såpass treigt som det er nå, så tar det desverre enda lenger tid. Det er iallefall mine tanker om hvorfor du ikke får solgt.

Lykke til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dette for gal pris eller?

jeg tror prisen er ganske riktig men hva er det som gjør at få viser interesse?

Ja, dette er helt feil pris! Jeg er på utkikk etter noe tilsvarende, og skulle jeg tatt med din bil i vurderingen så måtte prisen vært 120-130. Selv da hadde jeg nok bladd rett forbi den. Så 180.000 for denne er nok ganske langt ifra noe "kupp" som du skriver i annonsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prisen litt høy i forhold de andre 2001-modellene på finn med tilsvarende km-stand ± 120.00.

Det er helt i orden å prøve seg med en høy pris på en E39. Ikke hør på de som sier noe annet, men da må du også være inneforstått med at det kan ta lang tid å selge bilen. Dette spesielt siden din bil er noe uheldig stilt mht utstyr.

Tenk også på hvilken målgruppe du henvender deg til med tanke på pris kontra bilder. Om du forventer at noen skal bla opp en ekstra bunke cash for din bil er det vel også å forvente at samme person er på utkikk etter et serdeles ryddig og sikkert kjøp. Etter mine begreper står derfor ikke bildene i stil med prisen. Ta noen fine bilder av bilen. Dette har mye å si for annonsens troverdighet.

"Airbaglampen lyser fordi høyre Airbagsensor er gåen, dne byttes før salg" Om denne skal byttes.... hvorfor nevner du det i annonsen da?

Helt unødvendig informasjon som likevel er irrelevant for en eventuell kjøper.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...