Hjelen Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Noen som har billetter til salgs? Det var bare helt sykt på Telenor Arena, blir nødt til å komme meg på Valle Hovin i sommer også
sammigun Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Mulig jeg har tilovers..... Skal sjekke litt opp.....
Hjelen Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 Ahh... du er en gud hvis du har det
Hjelen Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 Det var helt SINNSYKT... det er definitivt den beste opplevelsen jeg har hatt trodde dem hadde tapt seg litt, men det var full gass hele veien ENORMT bra show... var på smuget på afterparty med dirty deeds etterpå, det var en perfekt slutt på kvelden
Jørgen Lie Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Det var helt SINNSYKT... det er definitivt den beste opplevelsen jeg har hatt trodde dem hadde tapt seg litt, men det var full gass hele veien ENORMT bra show... var på smuget på afterparty med dirty deeds etterpå, det var en perfekt slutt på kvelden slenger meg absolutt på denne!!! var ubeskrivelig. har faktisk billett til valle hovin, men usikker på salg enda. sorry OT
Hjelen Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Skrevet Februar 23, 2009 Det var helt SINNSYKT... det er definitivt den beste opplevelsen jeg har hatt trodde dem hadde tapt seg litt, men det var full gass hele veien ENORMT bra show... var på smuget på afterparty med dirty deeds etterpå, det var en perfekt slutt på kvelden slenger meg absolutt på denne!!! var ubeskrivelig. har faktisk billett til valle hovin, men usikker på salg enda. sorry OT Du får si ifra hvis du skal selge da:)
Tsbusa Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 AC/DC Var helt sinnsykt ja! Er også på utkikk etter 2 billetter til Valle Hovin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå