zomax Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 er på jakt etter: bak rute senker, heil lakkert fram og bakfanger, augelok kvite blinkers framme og bak lykter med kvite blinkers (ikkje leksus utgave) Grøfte lys, kabling til grøfte lys og bryter. Divi M# lister Delene ønskes helst i "sienarot" rød men er ikkje eit krav
AlXz Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Har noe deler. Men ikke i riktig farge. Har orginal, lakkert frontfanger (helt ny!) Orginal, lakkert bakfanger Lakkert bakrutesenker (2 små sprekker) Hvite blinklys fremme (par el to like = ?) Grøftelys bryter (+ mulig kabler!) Send meg pm om intr.
zomax Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 Har noe deler. Men ikke i riktig farge.Har orginal, lakkert frontfanger (helt ny!) Orginal, lakkert bakfanger Lakkert bakrutesenker (2 små sprekker) Hvite blinklys fremme (par el to like = ?) Grøftelys bryter (+ mulig kabler!) Send meg pm om intr. Bilder ?
AlXz Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Har noe deler. Men ikke i riktig farge.Har orginal, lakkert frontfanger (helt ny!) Orginal, lakkert bakfanger Lakkert bakrutesenker (2 små sprekker) Hvite blinklys fremme (par el to like = ?) Grøftelys bryter (+ mulig kabler!) Send meg pm om intr. Bilder ? PM
Nøstbakken Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 har noken deler til salgs : Har og org front lykter .. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=102802&highlight=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå