Bare_egil Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Hei! Har sett litt rundt etter nytt grenrør til min e30 325i. Men har sett at det ikke veldig mye rundt på internett sider. Har funnet ett som jeg syns virket veldig rimelig samt at det så utrolig bra ut noen som kjenner til dette? hvordan passformen er osv? eller noen som kjenner til noen sider hvor jeg kan finne noe lignende? Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 www.koed.no har ett banan gren til 3lapper. samme utførelse som den du hadde finni, MEN er visst ikke 100% passform på hullbildet. så mulig du må gjøre noen mindre modifikasjoner akkurat der. men har ikke noe erfaring med det, kun hørt av et par stk jeg kjenner som har brukt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2009 www.koed.no har ett banan gren til 3lapper. samme utførelse som den du hadde finni, MEN er visst ikke 100% passform på hullbildet. så mulig du må gjøre noen mindre modifikasjoner akkurat der. men har ikke noe erfaring med det, kun hørt av et par stk jeg kjenner som har brukt det ok, jeg har mest lyst på ett jeg bare kan skru rett på siden jeg ikke har tilgang på utstyr som trengs for å få tilpasset dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 ingen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 må da være noen som har kjøpt dette eller andre grenrør til denne motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 dei vi har på www.ksr.no skal vere ganske bra passform på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 har ikke ksr bare turbo grenrør da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 hehe, skumma berre fort igjennom...sorry Eg trur vi skaffer vanlege grenrør og uten att eg skal sei det heilt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2009 hehe, skumma berre fort igjennom...sorry Eg trur vi skaffer vanlege grenrør og uten att eg skal sei det heilt sikkert kan du finne ut dette da, om det har bra passform samt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 vist du sender en mail til salg@ksr.as så får du nokk kjappere svar siden eg har nattevakt uke denne uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2009 vist du sender en mail til salg@ksr.as så får du nokk kjappere svar siden eg har nattevakt uke denne uka er ikke noe stress å få svar akkurat nå, bare jeg får ett.. trenger dette ikke før vår/sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Det som er så fint vist du sender en mail er att da kan du legge ved navn adresse tlf nr og mail lettere å ta kontakt med deg da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå