bmwcoupe Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 heisann:) Jeg har vært litt uheldig så nå trenger jeg ny grillramme, grill, nyrer og lykter (hovedlykter og blinklys) egentlig bare h.side, men må nesten ha likt på begge sider, Tåkelys i fanger kan også være av interesse;) Helst skal ramma være diamant sort eller noe i den duren, men det har ikke så mye å si bør jo ikke være så langt unna, helst akershus området;) men kjører meg rett som det er en tur jeg så bare si i fra hvis dere har noe liggende Takker får svar=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Årsmodell ? Har carbon nyrer til facelift liggende om det er interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Har grill / grillramme / frontlykter + nyrer med netting. Alt ligger i Spydeberg i Østfold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcoupe Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 det er en 94 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcoupe Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 Da har jeg skaffet meg grill og nyrer, men trenger lykter som passer til coupe og den ramma helt først på bilen der grillen skal sitte i;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå