Rotax8 Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 eg finn ikke de ISO kontaktene som skal være stripsett fast i fangeren til grøftelys. evt. hvordan kobler man til grøftelys? kan ikke elektronik og ledniger jeg
GOH Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 har du bryter for grøftelys inne i bilen hvis ikke er det ikke ledninger der... dette er jo en gammel bil kan det jo ha vært folk der før.
weheeE34 Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 har du bryteren for grøftelys inne i bilen? dersom du ikke har den rette bryteren så har du sannsynligvis ikke ledningsnettet heller... det er ganske enkelt å koble, kjøper du et sett med rele og kabler tiltenkt til grøftelys fra feks biltema eller bilekstra, så vil det følge med koblings skjema, å da kan til og med en noob koble det opp:) det som er litt dumt er at det da blir en egen knapp til grøftelys, som er enkel å glemme dersom du kobler eine stikket på releet direkte på pluss, (bør tas i fra noe som blir spenningsløst når du stopper bil/slår av tenning) resultat dersom ikke kan bli tomt batteri... men har du orginal bryter kan du bruke den i stede for den som følger med settet... dersom du vil ha det orginalt så får du også kjøpt rele,ledningsnettet og bryter hos bmw, men til en annen pris... har dessverre ikke delenummer på dette... håper det gikk ann å få en sammenheng i det jeg skreiv:) mvh Roy
Espen^^ Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 min e34 hadde ikkje grøftelys orginalt. var heller ikkje rett bryter til det. men ledningsnett var der framme det var godt gjemt. bytta bryter så funka det kontaktene mine låg gjemt bak lyktene lykke til
Rotax8 Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 ehh. nå sier dere at det fins ikke hvis det ikke er bryter å noe sier at d finnes før det om det er bryter? håpe at det finnes:) takk før svar om ikke annet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå