Jørgen Lie Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Usikker på om denne skal være her eller på teknisk, men om det er feil så flytt den. Har ett sett med brock 8.5x17" felger som jeg kjøpte i fjor høSt som jeg tenkte å shine opp før våren kommer. De bærer preg av veldig dårlig vedlikehold, så er litt usikker på hvordan Jeg skal angripe dette. Felgene er veldig skitten på selve kanten (blank kant) men det er ikke noe klarlakk flassing o.l som jeg kan se. Har prøvd å pusset litt med autosol, men gikk treeeegt på ett veldig lite området. Er det noen andre metoder som funker bra? noen som har tips til hva jeg kan gjøre å evt bruke for å få en bra og blank overflate igjen? Skitten som har satt seg ser ut som den har trengt ned litt, og er en del prikker som er vanskelige å få vekk. Takker for alle innspill som gjør at felgene blir rene å pene Mvh Jørgen Lie
BreitBau Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Låner tråden litt og spør om noen har effektive løsninger til ripefjerning på polerte kanter? Er vel greit å få litt tips til generell vårrengjøring av felger nå som sommern nærmer seg i Kristiansand
Jørgen Lie Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 Låner tråden litt og spør om noen har effektive løsninger til ripefjerning på polerte kanter?Er vel greit å få litt tips til generell vårrengjøring av felger nå som sommern nærmer seg i Kristiansand den er grei ja. jo flere nyttige opplysninger som kommer jo bedre. er vel ikke usannsynlig at det er noen riper i mine heller. Våren nærmer seg her å.. felgene er faktisk kommet på..
Mr.Silver Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Er kanten din lakkert Jørgen? hvis den er det så er vell ikke autosol det rette å bruke? ikke skyt meg om jeg er helt på tur her nå
Jørgen Lie Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 Er kanten din lakkert Jørgen? hvis den er det så er vell ikke autosol det rette å bruke? ikke skyt meg om jeg er helt på tur her nå Kanten min er ikke lakkert nei Kenneth.. Du blir nok skutt ved neste hjemkomst..
Farrukh M Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Låner din tråd! ER det mullig å få fikset opp hakk/bulk på felg med polert stålkant
H_Vatn Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 sikker på at d ikje e klar lakk på kanten din jørgen?
S.Nilsen Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Enkleste er og levere dem på ett bil pleie firma så fikser de det
Jørgen Lie Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 sikker på at d ikje e klar lakk på kanten din jørgen? jo, det er vel litt klarlakk, men det må vel gå an å få en bedre finnish fordi??
H_Vatn Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 sikker på at d ikje e klar lakk på kanten din jørgen? jo, det er vel litt klarlakk, men det må vel gå an å få en bedre finnish fordi?? kjøp lakkfjerner på maxbo og smør på og spyl av kanten åsså kan du pooler opp kantan da bli dem blank. sjå i tråden te yngvejos han ha gjort d på borbet hjula sine..
Jørgen Lie Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 sikker på at d ikje e klar lakk på kanten din jørgen? jo, det er vel litt klarlakk, men det må vel gå an å få en bedre finnish fordi?? kjøp lakkfjerner på maxbo og smør på og spyl av kanten åsså kan du pooler opp kantan da bli dem blank. sjå i tråden te yngvejos han ha gjort d på borbet hjula sine.. d funker det altså ? får se på Smøla om jeg finner noe tilsvarende.
Dekkbrenneren Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 til farrukh M... Det går an å sveise felger me bulk, evt hakk, for så å slipe de etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå