pewny Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Halloen jeg skulle kjøpt Speil venstere side fornt lykter dempere bremser instrumenter send meg ei melding eller legg meg til på msn hvis du har noe av dette! arne.larsen@gmail.com
Morty999 Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 har noen kalippere foran og bak til 535, noe du trenger?
GiljeN Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 har speedo snart hra du jo alt du trenger.. giljeN
pewny Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Skrevet Februar 22, 2009 hehehe, strålende.. gi meg pris på speedo og speilet da.. speilet kan foresten se helt jævlig ut bare glasset er helt!
sto9 Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Da har jeg H og V calippere fremme + 1 god disc+ klippet ABS føler. Gode matchende klosser. Skal passe 520. Gi bud!
stfoer Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Halloen jeg skulle kjøpt Speil venstere side fornt lykter dempere bremser instrumenter send meg ei melding eller legg meg til på msn hvis du har noe av dette! arne.larsen@gmail.com Hallo Har Facelift speil begge sider, Dempere fremme, Bremser komplett, instrument panel facelift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå