brenni Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 hei, overskriften sier vel sitt. noen som vet hva som skal til? og om det går..
Helleberg Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Jeg hadde det på min forrige. Foran bør du ha blekket under fangeren også ellers tror jeg det kan blir styggt, bak blir faclift fangeren litt for lang så du må stusse den litt mot hjulbuen, eller ha den litt lengre ifra hekken. Blir ikke kjempe pent det heller da det blir enda synligere at den ikke bygger noe særlig ned under fangeren. Legger ved noen bilder, hadde kun disse av hekken
brenni Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 så du anbefaler å ikke gjøre det med andre ord? er visst ikke så lett å få tak i fangere... har nylig kjøpt meg et prosjekt men den mangler fangere..
Helleberg Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 så du anbefaler å ikke gjøre det med andre ord? er visst ikke så lett å få tak i fangere... har nylig kjøpt meg et prosjekt men den mangler fangere.. Om du får tak i resten av fronten også har du jo faclift front slik min gammle hadde, og det syns jeg ser klart best ut. Men bak bør du kanskje ha noe mer under. Man får jo tak i sånn styling del som man setter under facelift fangeren, Koed har vel en ifra Hartge, eller så kan man bruke den ifra M-Tech2, den får du også hos Koed
heltn Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 går helt fint det. skjekk prosjekt tråden min, der bytta jeg fra pre til face
jelpoole Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 jeg gjorde dette med fronten på min... ser faktisk ikke så ille gæli ut det, litt jobb, men ikke mer enn de feste greier selv med litt hjelp av en vikelsliper legger ved div bilder av hvordan det så ut
jallaask Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 framme er det fort gjort men bak ville jeg helle bare sett på et hekksjørt. en bekjent av meg gjorde det og resultatet var veldi pent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå