Gå til innhold

facelift fanger på preface E30?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde det på min forrige. Foran bør du ha blekket under fangeren også ellers tror jeg det kan blir styggt, bak blir faclift fangeren litt for lang så du må stusse den litt mot hjulbuen, eller ha den litt lengre ifra hekken. Blir ikke kjempe pent det heller da det blir enda synligere at den ikke bygger noe særlig ned under fangeren.

Legger ved noen bilder, hadde kun disse av hekken :)

bimmer.jpg

PowerdriftR120081005.jpg

IMG_7407.jpg

Skrevet

så du anbefaler å ikke gjøre det med andre ord? er visst ikke så lett å få tak i fangere... har nylig kjøpt meg et prosjekt men den mangler fangere..

Skrevet
så du anbefaler å ikke gjøre det med andre ord? er visst ikke så lett å få tak i fangere... har nylig kjøpt meg et prosjekt men den mangler fangere..

Om du får tak i resten av fronten også har du jo faclift front slik min gammle hadde, og det syns jeg ser klart best ut. Men bak bør du kanskje ha noe mer under. Man får jo tak i sånn styling del som man setter under facelift fangeren, Koed har vel en ifra Hartge, eller så kan man bruke den ifra M-Tech2, den får du også hos Koed

Skrevet

jeg gjorde dette med fronten på min... ser faktisk ikke så ille gæli ut det, litt jobb, men ikke mer enn de feste greier selv med litt hjelp av en vikelsliper ;)

legger ved div bilder av hvordan det så ut

ql1xxypiv92negj2svm3.jpg

rttgw30lqte7l86shl3q.jpg

ccrzh67d3sbcy7lnywea.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...