Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har du den plate greia som er under bakfanger ( plastikk fangern) det metallet som har hull til potta kappa i seg. vet a faen hva det heter:p men håper du skjønner hva jeg mener:) evt hvor mye for den?

Skrevet

Hauso;

skjønner hva du mener, men det er ikke bare under fanger´n. det er hele bakplata, som går fra koffertlokket til bakken og mellom bakskjermene. har denne delen, men jeg må sjekke tilstanden.

Skrevet
Hauso;

skjønner hva du mener, men det er ikke bare under fanger´n. det er hele bakplata, som går fra koffertlokket til bakken og mellom bakskjermene. har denne delen, men jeg må sjekke tilstanden.

Okei, er hele greia 1 svær bit? :P det må vel være det. Sjekk tilstanden, rust, bulker osv, så kan du sende meg en pm:) Farge på den?

God natt! :D

Skrevet

Er dette en 320, 323 el 325? Isåfall, hvordan er bakakslingen?

Jeg har en 86-mod 325iX med en sliten bakaksling på.. Lager noen "koselyder", så jeg tror jeg trenger en ny en..

Skrevet

Hauso;

skal sjekke åssen tilstanden er jeg.

BMW_BOY;

har det ja, har liggende løst. 1500,- for begge sider.

Romeo_;

tenker du på diffen bare? det er en 318, veit ikke om det er lurt å sette på annen utveksling siden du har 4hjulstrekk, det kan vell fort bli feil.

• 2 weeks later...
Skrevet

lassebass6;

jeg trur diffen er brukanes, men jeg har bare kjørt bilen 100meter så jeg kan ikke garantere no. blir din for 600,-

NoName;

har bare servo tannstang igjen, har solgt resten, svart gulv teppe trur jeg det er, kan sjekke etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...