mrhansen Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Skrevet Mars 4, 2009 Er midtarmlena svart eller beige? dett er beige. men selger jo helst alt samlet
iceguy Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 Er det sentrallås på bilen? Og er det nøkler med fjernstyring på? I såfall, dørhåndtak høyre & venstre forran, tenningslås, bagasjeluke lås og nøkler, pris?
mrhansen Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Skrevet Mars 4, 2009 Er det sentrallås på bilen? Og er det nøkler med fjernstyring på?I såfall, dørhåndtak høyre & venstre forran, tenningslås, bagasjeluke lås og nøkler, pris? dette er desverre noe jeg har brukt selv. eller prøvde å sette det på min uten å lykkes hehe. fikk det ikke til å funke.
Skage Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 åssen er det med servo systemet...pumpe,tannstag osv...
mrhansen Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Skrevet Mars 5, 2009 åssen er det med servo systemet...pumpe,tannstag osv... Motor forstilling å bakstillig er det eneste som står igjen. det er 100% stand. gått lite å veldig godt vedlikeholdt.
mrhansen Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Skrevet Mars 5, 2009 Hvor mye for motor,gir og ledningsnett? hei etter jeg kjøpte bilen har det vist seg at jeg blei lurt det er ikke is. vanlig m42b18. men det er nye råder å ny båndpanne. 5000 for motor gir hjerne å alt.
stiann Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 hva er prisen på bakluken? er det diamant sort med eller uten metalik?
mrhansen Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 hva er prisen på bakluken? er det diamant sort med eller uten metalik? diamant svar ja, 1300 + frakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå