bmwess Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 Jeg har en 316 bærebru /trommel brems. Jeg detmonterte selve broen og fikk sandblåst og forsterket og kom ikke på at jeg må konvertere over til skive brems. holder det å kunn skifte bærearmer med nav og fester til bremseskiver eller må eg sjifta ut hele bærebroen! Bilen bakaksel kommer fra er en e30 m10 b16 og ska settes på en e30 m20 b20 1986 mod.
KalMar Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 det holder å skifte bare bærearmen bak.. så du må skifte den armen som ser ut som en v Dette var et bilde jeg fant i farta... hele den må du bytte... og ny bræk wire da har du skivebremser bak
bmwess Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 FINE! den e bare forsterkaen du har bilde av der vell? Eg det noen som har bærearm høyre og venstre bak med skive og kalipper intakt?? EG KJØPE HEHE
KalMar Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 ja... er no jeg meka til i paint.... skal bruke det til søknad til ombygging av min bil... se på koed.no de har nok noe til deg å det skal passe med alle typer e30 turing,cab 4 og 2 dørs.. alt er likt
bmwess Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 komann folkens. Finn frem nogen berearma te meg hehe og har du noe andre karosserideler liggende til e30 86 sedan så tenge eg alt hehe våkna 1 morgen 1 måned etter eg hadde kjøpt e30 min at det hadde vert nogen IDIOTA og rippa bilen min. Toge fronten rauå lister og ein hau me nye deler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå