kristianbmw Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 De er helt greie å se på og ikke kannt kjøte etter det jeg kan huske, men det er en bulk på innsiden i det ene dekket så det må kansje byttes. Ellers er dekkene greie men husker ikke åssen merke dekene er. Det er bare en liten kant på de.De er 7.5' breie. BUD ØNSKES!
kristianbmw Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 prisen er 4000 eller bud. alle felgene er 17x7.5. Bor i skien.
kristianbmw Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 felgene fyller ut ganske bra og er meget tøffe å se på, spesiellt på e30. Kom med bud. Jeg har ikke hastverk med å selge de, men det er flere som er interessert i de.
kristianbmw Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 var nede i kjelleren og fant frem felgene i stad. 3 av felgene er strøkne men denne felgen var ikke så veldig pen. Det er på denne felgen det er en bulk i dekket. litt kantkjørt. Her er bulken i felgen, må nok byttes men dekket lekker ikke, var 2 riper i felgen ved bulken.
kristianbmw Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 Det er forresten Goodyear 215/40 zr17' dekker på felgene.
kristianbmw Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 ET35 trur jeg. Fikk nesten lyst til å beholde de etter jeg frant de frem i stad. De var tøffere enn jeg kunne huske. Jeg beholder de hvis ikke jeg får noe særlig for de.
MrStåle Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 ET35 trur jeg.Fikk nesten lyst til å beholde de etter jeg frant de frem i stad. De var tøffere enn jeg kunne huske. Jeg beholder de hvis ikke jeg får noe særlig for de. Du har ny PM
Azeton Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 Hva er det du vil ha for felgene? Den ene er passeligkantkjørt og bulka..
kristianbmw Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Skrevet Februar 22, 2009 Hva er det du vil ha for felgene? Den ene er passeligkantkjørt og bulka.. Egentlig bare lufter jeg de for salg men har litt lyst til å beholde de hvis jeg ikke får noe særlig for de. Ja den er kantkjørt og har en bulk dekket. Har jo fått bud på 3000
kristianbmw Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 Jeg har bestemt meg for å beholde felgene da fatter var intersesert i å ha de på cab'en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå