up Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 Jeg irriterer meg på at vidusviskerne ikke snur seg når de begveger seg fram og tilbake på vinduet. Den ene vegen skyves vannet av vinduet mens vegen andre ligger de som de skal. Jeg har skifte viskerblader flere ganger men det samme skjer. Jeg går ut fra at dette ordner seg viss viskeramene kunne vris i en mer riktig vinkel. Noen som har samme erfaring og har en løsning på problemet ?
Ballder Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 Bare og vri dem det. Gjort det mange ganger selv, bare pass på så du ikke vrir det i filler i overgangen der inne. To stk skiftenøkler er strøkent og bruke, men beskytt lakken med litt tekstil/papp eller lignende. Sett også nøklene litt fra hverandre, slik at det vries over et større område.
up Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 Bare og vri dem det. Gjort det mange ganger selv, bare pass på så du ikke vrir det i filler i overgangen der inne.To stk skiftenøkler er strøkent og bruke, men beskytt lakken med litt tekstil/papp eller lignende. Sett også nøklene litt fra hverandre, slik at det vries over et større område. Hvor på armen angriper du med skiftenøklene ? En helt nede og en helt oppe ? Er litt redd å deformere hele dritten !
Ballder Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Begynner og bli litt usikker jeg nå... Har du e34, Så holder du igjen med ene nøkkelen ganske nær innerst der armen er av flatt jern, også vrir du langt ut mot pusseren med den andre nøkkelen. Har du e39, så er det vel litt annerledes utførsel på armene tror jeg. (orker ikke ut og se). Er i grunn bare og vri og vrenge slik at du ikke belaster armen på sammenføyde punkter i grunn. Kan fort bli slarkete av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå