Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.autodb.no/cgi-bin/scooter/de ... nr=2103438

Da selges morromaskinen til fordel for annet leketøy;)

Det eneste problemet jeg har hatt med denne skuteren er at variator reima røyk, den har blitt skifta, og en ny følger med i tillegg, ellers har jeg satt på 3 nye tennplugger! Har kjørt nærmere 300liter bensin med denne kjøremaskinen!

Så jeg er veldig fornøyd med hvordan den har fungert ihvertfall :D

8r9jk0qbhx57431qp82q.jpg

y9r18pelhztg8qmstf0j.jpg

Skrevet

Jeg bor da i syd-norge, og har kjørt nærmere 300liter bensin i vinter;) og helt i sør-norge er vell der hvor det virkelig er snø for tiden.. eller??

Skrevet

300liter? wtf? er ikke det nesten en dagstur med snøscooter? :D dokk sør for polarsikern weit it helt ka det e snakk om :D kjørte bensin for 5000kr i påska :D hehe

Nei men, sant.. er ikke så mange plasser å kjøre rundtomkring her.. sørpå..

Mvh Ray

Skrevet

den starter og går som ei kule;) tror ikke jeg gidder kjøre lengre enn kristiansand, det blir ca halveis, men da snakker vi 17.000kr for skuteren...

Skrevet

da slår jeg på 1000kr igjen da nye styrstål av den beste typen er handlet inn og montert;) ble knall etter dette. 3 nye plugger er også kjøpt inn i reserve

Skrevet

Denne scooteren klasses faktisk inn i kategori Racing. er ikke noe klatre skuter, og ihvertfall ikke noe tur-skuter. den går jævli bra på godt føre!

Tror knastene på beltet er 32mm uten å være helt sikker.. variator er ganske ny faktisk, og er stilt litt på slik at det er bedre toppfart.

Beltet er godt brukt, men jeg mener at det har mange mil igjen! prisen er og blir hva den er satt til! har ikke noe behov for å få den bort, da den fortsatt blir brukt i ny og ne

Skrevet

Godt føre til den scooteren der må være en elv eller innsjø..

Fikk studert beltet litt...

Ang. variator hvordan er det blitt høyere toppfart? Eller er den giret i kjedekassa? Tenkte mer på om det var noe type clutch-kit?

Skrevet

har ikke så mye peiling på variatordrift, men jeg har snakka med en mekaniker som har skrudd på denne for forrige eier som skiftet variator, som sa han hadde justert på noen lodd/fjører?!? som gjorde at den fikk bedre toppfart.. kunne visstnok lett justeres tilbake andre vei, altså bedre aks.. men jeg syns det river nok som det jør, dessuten spinner den ganske mye om man gir flatt jern... alt etter føret vell å merke

Skrevet
syns du denna går gått skal du teste den nye 800 til ski doo :D den river godt som du sier..

prøvde en yamaha rx1 med turbo, 250hk omtrent. den river!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...