fast Dog Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Veldig kjent problem, men lurer på en liten ting! På min så går den av og på hele tiden! lyser ikke konstant hele tiden!! Burde ikke den lyser konstant hele tiden viss det er sensormatta som er er gåen? Kan dette skyldes dårlig kontakt tro!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Den lyser hver gang du har passasjer i bilen tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2009 ja...det gjør den, men oxo når jeg er alene! kanskje ikke fullt så ofte da men den går av og på oxo da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Er vel kanskje på plass med en feil lesing her. Ville tro det gir deg svar på hvor feilen er. Er vel 3-4 følere rundt om som kan kødde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå